Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Appliances?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Appliances?
De meeste van onze huishoudelijke apparaten hebben we in Duitsland achtergelaten omdat ze hier niet werken dus ben ik aan het rondkijken voor wasmachines, drogers, stofzuigers enz.
Home Depot heeft een aardig aanbod. Wal Mart is natuurlijk prima voor kleine dingen zoals een koffiezetter en waterkoker.
Maar wat zijn nog meer goede winkels?
Home Depot heeft een aardig aanbod. Wal Mart is natuurlijk prima voor kleine dingen zoals een koffiezetter en waterkoker.
Maar wat zijn nog meer goede winkels?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Appliances?
Lowes.
Blijf je hier voorgoed of is het tijdelijk?
Als het tijdelijk is zou je eens naar used appliance stores kunnen gaan of eens op http://www.craigslist.com kunnen kijken.
Dat scheelt een hoop geld.
Ik koop zo voor mijn rentals goede apparatuur.
Je kan ook in de krant kijken
Overigens hebben veel huurwoningen reeds een fornuis, afwasmachine en koelkast.
Voor $600 heb je al een wasser en droger bij lowes van het merk Roper.
Magnetrons zijn goedkoop
Blijf je hier voorgoed of is het tijdelijk?
Als het tijdelijk is zou je eens naar used appliance stores kunnen gaan of eens op http://www.craigslist.com kunnen kijken.
Dat scheelt een hoop geld.
Ik koop zo voor mijn rentals goede apparatuur.
Je kan ook in de krant kijken
Overigens hebben veel huurwoningen reeds een fornuis, afwasmachine en koelkast.
Voor $600 heb je al een wasser en droger bij lowes van het merk Roper.
Magnetrons zijn goedkoop
Laatst gewijzigd door ned in MO op 27 jul 2008, 05:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Is er geen scratch&dent zaak bij jullie in de buurt, scheelt vaak wel 30 tot 50%, vaak kleine beschadigingen. Zo hebben wij onze droger en wasmachine gekocht, steamer van LG, voor ca $1100 samen, bij Home Depot ruim het dubbele.
Als dat geen optie is, Sears heeft ook vaak goede aanbiedingen.
Als dat geen optie is, Sears heeft ook vaak goede aanbiedingen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Die hebben wij ook (zonder krassen) Was inderdaad het dubbele
Ik denk dat je beter kunt zoeken naar wat je het beste merk en apparaat vindt en het dan het goedkoopste probeert te vinden. Sommige winkels geven je ook geld terug als je wat gekocht hebt en je vindt het ergens anders goedkoper. Er zijn altijd overal aanbiedingen, en wij hebben laatst ook een zogenaamde gekraste droger gekocht bij Lowe's. De wasmachine van Best Buy met een aanbieding; onze vorige droger er wasser kwamen van Sears en die zijn 15 jaar meegegaan.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Misschien is het beter om te wachten. Als je een huis huurt en/of koopt, komen de wasmachine en droger er vaak bij...
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Wij hebben veel bij de Lowes gekocht en in 1 keer.
Nieuwe inwoners kregen 10% korting op al hun aankopen.
Je kon de bon online aanvragen toen.
Home Depot heeft een soort gelijk iets.
Anders even in de winkel er naar vragen
Nieuwe inwoners kregen 10% korting op al hun aankopen.
Je kon de bon online aanvragen toen.
Home Depot heeft een soort gelijk iets.
Anders even in de winkel er naar vragen
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Sears heeft ook vaak goede prijzen en hun eigen merk Kenmore staat heel goed bekend.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Hubby heeft gewerkt als onderhouds monteur voor oa. appliances en geeft aan dat LG het merk is, wat de minste problemen geeft voor ijskasten, wasmachines en drogers. GE is een goed merk voor magnetrons en ovens.
Wat Tedje al aangaf, als je een huis huurt of koopt dan zitten deze apparatuur er vaak al bij, anders dan in Europa.
Wat Tedje al aangaf, als je een huis huurt of koopt dan zitten deze apparatuur er vaak al bij, anders dan in Europa.
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
We hebben vrijdag en zaterdag huizen gekeken en een condo gevonden die we erg mooi vinden. Zit inderdaad al een koelkast, fornuis, magnetron en vaatwasser in maar geen wasser/droger.
En omdat we hier in de middle of nowhere zitten dacht ik dat ik alvast wat kon gaan surfen om goede deals te vinden.
We hebben op het moment maar 1 auto en het is een uur rijden naar de stad. "Eventjes" shoppen gaat dus niet en in dat stadje zit alleen een Home Depot en een Wal Mart.
Salt Lake City is nog een half uur verder.
En of we hier voor tijdelijk of lange tijd zijn....tja, minstens 1 jaar maar geen idee waar we daarna heen gaan. Het liefst willen we naar Texas maar het ligt eraan waar hubbie heen moet voor z'n werk.
En omdat we hier in de middle of nowhere zitten dacht ik dat ik alvast wat kon gaan surfen om goede deals te vinden.
We hebben op het moment maar 1 auto en het is een uur rijden naar de stad. "Eventjes" shoppen gaat dus niet en in dat stadje zit alleen een Home Depot en een Wal Mart.
Salt Lake City is nog een half uur verder.
En of we hier voor tijdelijk of lange tijd zijn....tja, minstens 1 jaar maar geen idee waar we daarna heen gaan. Het liefst willen we naar Texas maar het ligt eraan waar hubbie heen moet voor z'n werk.
Heeft de condo wel aansluiting/laundry room? Vaak hebben ze een gezamenlijke ruimte met wasmachine en droger?
Wij hebben ruim een jaar gewoond in een appartement van mijn schoonouders en ik ging dan altijd 1x per week naar de laundrymat.
Weet niet of dat waar jullie wonen een optie is, of op de base?
Wij hebben ruim een jaar gewoond in een appartement van mijn schoonouders en ik ging dan altijd 1x per week naar de laundrymat.
Weet niet of dat waar jullie wonen een optie is, of op de base?
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Ja er is wel aansluiting voor wasmachine en droger. Gelukkig maar want op stap met je wasgoed is altijd zo'n gedoe. En voor zover ik weet is er niets om te wassen hier op de basis. Wel in het hotel maar da's alleen voor gasten natuurlijk.
Wat een gedoe om dat spul allemaal in 1 keer te moeten kopen. Normaal gesproken heb je die uitgaven een beetje uitgespreid, het ene jaar de wasmachine vervangen, volgend jaar de droger enz.
Maar goed, het hoort er allemaal bij. Nu maar hopen dat we een tijdje in Amerika blijven en niet volgend jaar weer met dezelfde uitgaven in Europa zitten!
Wat een gedoe om dat spul allemaal in 1 keer te moeten kopen. Normaal gesproken heb je die uitgaven een beetje uitgespreid, het ene jaar de wasmachine vervangen, volgend jaar de droger enz.
Maar goed, het hoort er allemaal bij. Nu maar hopen dat we een tijdje in Amerika blijven en niet volgend jaar weer met dezelfde uitgaven in Europa zitten!