Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

inchecken in USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
elliende
Amerika-ontdekker

inchecken in USA

Bericht door elliende »

Beste medereizigers,
Ik probeer al even er achter te komen hoelang ik van te voren op de luchthaven van LAX in L.A. moet zijn om in te checken. Maar zie het nergens.... :x
Ik dacht zelf 3 uur, maar misschien is het langer?
Ook het inchecken online is me niet helemaal duidelijk.
Ik probeer het in ieder geval 20 uur vooraf. Ik vlieg amerikaanse tijd 17.40 dus reken ik 20 uur van deze tijd terug???
Alleen kan ik hier niet printen, maar ik zag dat dit dan geen probleem zou zijn, ik ben dan in ieder geval al ingecheckt en krijg op de luchthaven mijn tickets?
Bedankt alvast
Elliende
Corry
Amerika-expert

Re: inchecken in USA

Bericht door Corry »

Wij moesten de laatste keer(14 juli jl) 2 uur van tevoren.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Ik hou gewoon 3 uur van tevoren op vliegveld aan.
Inchekken en wachten maar..ik vindt dat je beter op tijd kunt zijn en op eventuele situatie's kunt inspringen.

Dennis
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Voor een internationale vlucht wordt 3 uur gezegd en op een groot, druk vliegveld als LA zou ik dat ook zeker nemen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
suusja
Amerikakenner

Bericht door suusja »

Hoi,

Ik ben afgelopen zondag teruggevlogen vanaf LAX met KLM. Bij de incheckbalie stond op een bord dat je maximaal 1 uur van te voren ingecheckt moet hebben. Maar ik denk dat het inderdaad geen kwaad kan om er eerder te zijn, want ik denk dat het er heel erg druk kan zijn. Dus 3 uur van te voren zou ik zeker aanhouden.
Trouwens de grootte van het taxfreeshop-gedeelte viel me zwaar tegen. Wij waren 5 uur te vroeg op het vliegveld ivm uitchecken hotel en inleveren huurauto en naar mijn mening kun je op Schiphol meer beleven......

Groetjes Susanne
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Het hangt er ook van af of je rechtstreeks naar Nederland/België/Duitsland vliegt vanaf LA, of dat je nog een tussenlanding in de VS hebt.

Als dat laatste het geval is, hoef je niet drie uur vantevoren al aanwezig te zijn, omdat je eerst nog een domestic flight hebt.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Jozzy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Jozzy »

suusja schreef:Trouwens de grootte van het taxfreeshop-gedeelte viel me zwaar tegen. Wij waren 5 uur te vroeg op het vliegveld ivm uitchecken hotel en inleveren huurauto en naar mijn mening kun je op Schiphol meer beleven......
Dat probleem ondervond ik ook, ook op LAX... Ik was (om precies dezelfde reden) 5 uur voor de vlucht zou vertrekken zelfs al door de paspoortcontrole heen, en dan heb je daarna weinig meer te doen. Heb heel tactisch m'n dollars tot de laatste cent opgemaakt, en de tijdschriften die ik had gekocht voor tijdens de vlucht waren voor ik in het vliegtuig zat al bijna uit... :roll: Maar ja, ik had geen idee hoe lang auto inleveren + reizen naar luchthaven + koffers afgeven + door de controles heen in totaal zou duren, dus ik had maar 'wat extra tijd' genomen. :lol:
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Jozzy schreef:Maar ja, ik had geen idee hoe lang auto inleveren + reizen naar luchthaven + koffers afgeven + door de controles heen in totaal zou duren, dus ik had maar 'wat extra tijd' genomen. :lol:
Je kan maar beter iets te veel tijd reserveren dan te weinig. Nu kan je rustig relaxt het vliegtuig opstarten ipv te zitten stressen aan de controles omdat je misschien niet genoeg tijd hebt.

In San Francisco werden we dit jaar gestrafd door Delta omdat we te vroeg waren (heel het vliegtuig trouwens). Niemand die meer dan een uur reserve had mocht al inchecken. Wij hadden nog gehoopt om rustig te kunnen ontbijten en een beetje winkeltjes te doen, maar dat viel wel in het water zo. Dit was in ieder geval de laatste keer Delta voor ons, gestraft worden omdat je op tijd te komt kan er bij mij niet in.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik moet eerlijk zeggen dat ik LAX wel het meest verschrikkelijke vliegveld vind tot op heden. Zodra je ingecheckt bent, wordt je door security 'gejaagd' en dan begint het lange wachten. Er is inderdaad niks te beleven. Gelukkig mogen wij meestal in de BC-lounge, maar dan nog: LAX is saai.

Dit jaar vlogen we terug van Denver, gezellig!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Tot dit jaar vond ik LAX ook het slechtste vliegveld in de VS, ook wij zijn dan blij dat we de BC-lounge inkunnen, maar in LAX is na de controle in ieder geval nog wat te eten en drinken te koop, en ik meen ook nog een kiosk waar je wat te lezen kunt kopen.
Dit jaar hadden we 4 uur te besteden op Chicago O'Hare, en je zou toch verwachten dat de internationale terminal van het op één na grootste vliegveld ter wereld wel wat te bieden zou hebben, nou mooi niet dus, er was na de controle helemaal niets te eten te krijgen, er stonden een paar tijdelijke standjes waar je wat prullaria kon kopen en verder helemaal niets, ook hier waren we dus blij dat we de BC-lounge inkonden waar hele kleine sandwiches geserveerd werden, zo konden we toch nog wat eten.
Mochten we ooit nog een keer vanaf die terminal vliegen dan zorgen we ervoor eerst te eten voor we door security gaan.

Harry
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Je kunt het securety-gedeelte gewoon weer uit als je het aanbod vindt tegenvallen, om er weer in te komen moet je natuurlijk weer de procedure door
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer