Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tupperware
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tupperware
Hy
In Atlanta kan je een bezoek brengen aan het Coca Cola museum. Kan iemand mij vertellen of er een Tupperware museum is en/of dat er een mogelijkheid is tot het bezichtigen van de Tupperware fabriek oid.????
Groeten
Harm
In Atlanta kan je een bezoek brengen aan het Coca Cola museum. Kan iemand mij vertellen of er een Tupperware museum is en/of dat er een mogelijkheid is tot het bezichtigen van de Tupperware fabriek oid.????
Groeten
Harm
-
akosters
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Re: Tupperware
Ja in Orlando zijn wij al een paar keer bij het hoofdkantoor geweest.Je kunt hier ook kopen, maar of je er een kijkje mag nemen weet ik niet.
Anthonie
Anthonie
tupperware
sorry, enkel langsgereden (orlando)!
Achteraf bedachten we dat we best HADDEN kunnen stoppen!
Achteraf bedachten we dat we best HADDEN kunnen stoppen!
Een oud draadje, maar weet iemand of je in Amerika de tupperware spullen ook zo kunt kopen, wil nl wel wat aanschaffen voor de gang naar de middelbare school van onze zoon, verder heb ik niets nodig.
Onze site: http://www.vdheijdeninusa.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je kan misschien het beste contact opnemen met een distributeur bij jou in de buurt, die kan je zo vertellen waar je spullen kan kopen. Via de website kan je volgens mij zo de dichtstbijzijnde distributeur opzoeken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Ja hoor. Ga naar tupperware.com en klik daar op 'find mall showcase'. In verschillende malls staan van die carts waar ze Tupperware verkopen.myste87 schreef:Een oud draadje, maar weet iemand of je in Amerika de tupperware spullen ook zo kunt kopen, wil nl wel wat aanschaffen voor de gang naar de middelbare school van onze zoon, verder heb ik niets nodig.
- hdeweert
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tupperware is in Amerika op dezelfde manier verkrijgbaar als in Nederland n.l. via de party’s. Ook net als in Europa zijn er hier en daar in Malls stands waar het verkrijgbaar is maar dat is erg schaars. Voor de prijs hoef je niet naar Amerika die is daar niet echt stukken goedkoper. Op div. vlooienmarkten heb ik wel gezien dat er een levendige handel in oude Tupperware spullen is.
In Nederland kan je contact met ze opnemen via
http://www.tupperware.nl
Harm
In Nederland kan je contact met ze opnemen via
http://www.tupperware.nl
Harm