Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reisverhalen en foto's online
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Reisverhalen en foto's online
Hoi allemaal,
In navolging van Petra en Rob heb ik mijn reisverhalen inmiddels ook online gezet, en net als hen heb ik dat in een weblog-vorm gedaan. Je kunt hier per reis en van dag tot dag onze belevenissen lezen.
Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/
Groetjes,
Jacqueline
In navolging van Petra en Rob heb ik mijn reisverhalen inmiddels ook online gezet, en net als hen heb ik dat in een weblog-vorm gedaan. Je kunt hier per reis en van dag tot dag onze belevenissen lezen.
Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/
Groetjes,
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klopt! Ik heb alleen nog en papieren versie, ik moet het nog uitwerken op de computer, en daar ben ik nu mee bezig. Het zal nog wel even duren voordat het klaar is!lelie schreef:Hoi,
Klopt het dat het reisverslag van 2004 nog niet online is? Daar was ik wel benieuwd naar, want ik ga zelf in mei naar het westen van Amerika.
Nu ga ik even rustig je verslagen lezen.
Groetjes
Jacqueline
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Jacqueline,
Mooi gedaan zeg! Goed onderverdeeld en heel overzichtelijk. Het verslag van 2003 had ik al gelezen zoals je weet, maar de andere verhalen ga ik binnenkort ook eens uitgebreid voor zitten en hopelijk wacht je niet te lang met het verslag van 2004.
De foto van jou en Peter is heel mooi en dat is niet zo verwonderlijk natuurlijk gezien de super romantische plek. In september gaan Jan en ik hier ook heen en ik wil proberen om "dezelfde" foto te maken bij ondergaande zon aan de Coloradoriver langs de SR 128 ten oosten van Moab.
Groetjes Marjan
Mooi gedaan zeg! Goed onderverdeeld en heel overzichtelijk. Het verslag van 2003 had ik al gelezen zoals je weet, maar de andere verhalen ga ik binnenkort ook eens uitgebreid voor zitten en hopelijk wacht je niet te lang met het verslag van 2004.
De foto van jou en Peter is heel mooi en dat is niet zo verwonderlijk natuurlijk gezien de super romantische plek. In september gaan Jan en ik hier ook heen en ik wil proberen om "dezelfde" foto te maken bij ondergaande zon aan de Coloradoriver langs de SR 128 ten oosten van Moab.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Jacqueline,
leuk dat jij jullie Amerika-reisverslagen nu ook in web-log-vorm op het internet hebt gezet. Het verslag van jullie reis naar Californië en Las Vegas in 2002 heb ik zojuist gelezen. De andere verslagen komen ook zeker aan de beurt.
Van de foto's had ik al eerder genoten.
Succes met het maken van het 2004-verslag. Het is een heel werk, hè? Maar o zo leuk om te doen. Je maakt de hele vakantie nogmaals mee.
Met vriendelijke groet, Marco.
leuk dat jij jullie Amerika-reisverslagen nu ook in web-log-vorm op het internet hebt gezet. Het verslag van jullie reis naar Californië en Las Vegas in 2002 heb ik zojuist gelezen. De andere verslagen komen ook zeker aan de beurt.
Van de foto's had ik al eerder genoten.
Succes met het maken van het 2004-verslag. Het is een heel werk, hè? Maar o zo leuk om te doen. Je maakt de hele vakantie nogmaals mee.
Met vriendelijke groet, Marco.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Hoi Jacqueline,
Je weblog ziet er net als je fotoalbum weer zeer vezorgd uit, daar zit waarschijnlijk heel wat tijd in.
Ik heb genoten van je verhalen, met veel pretparken heel anders als onze reizen met veel natuurparken, zo zie je dat een ieder dezelfde regio toch weer anders bezoekt.
We wachten met spanning op je 2004 reisverslag want daar zitten weer veel overeenkomsten met onze 2003 trip in.
Gr.
Rob
Je weblog ziet er net als je fotoalbum weer zeer vezorgd uit, daar zit waarschijnlijk heel wat tijd in.
Ik heb genoten van je verhalen, met veel pretparken heel anders als onze reizen met veel natuurparken, zo zie je dat een ieder dezelfde regio toch weer anders bezoekt.
We wachten met spanning op je 2004 reisverslag want daar zitten weer veel overeenkomsten met onze 2003 trip in.
Gr.
Rob
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie lieve reacties, daar doe ik het voor!
Jacqueline
Jacqueline
Winston Churchill
Winston Churchill
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hoi Jacqueline,
Ook hier een genietster van je verhalen. Ik heb gisteravond je Florida verslag gelezen en ben nu halverwege Cleveland. Heerlijk lezen!
Ook hier een genietster van je verhalen. Ik heb gisteravond je Florida verslag gelezen en ben nu halverwege Cleveland. Heerlijk lezen!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Re: Reisverhalen en foto's online
Mooi verslag ik heb het bijna uitgelezen en je foto's zijn ook erg mooi vooral die van Canyonlands.
-
anice van den Boer
- Amerikafan
Hoi Jaqueline,
sorry dat ik nu pas reageer maar wij hadden problemen met de computer en Petra was zo lief om mij een nieuw wachtwoord te geven.
Ik miste mijn " vrienden" op het forum!!!
Erg leuk en mooi gedaan :doublethumb:
Ik heb al twee reizen gelezen en wat een mega-foto van jou en Peter,schitterend.
Is je scrabbook al af??? ben er erg benieuwd naar.
Ik zelf ben door jou aangestoken en het eerste album ging erg langzaam, maar nu begin ik er toch een handigheid in te krijgen en van onze laatste vakantie moet ik nog Bonanza en heel San Francisco inplakken en verwerken.
Groetjes Anice
sorry dat ik nu pas reageer maar wij hadden problemen met de computer en Petra was zo lief om mij een nieuw wachtwoord te geven.
Ik miste mijn " vrienden" op het forum!!!
Erg leuk en mooi gedaan :doublethumb:
Ik heb al twee reizen gelezen en wat een mega-foto van jou en Peter,schitterend.
Is je scrabbook al af??? ben er erg benieuwd naar.
Ik zelf ben door jou aangestoken en het eerste album ging erg langzaam, maar nu begin ik er toch een handigheid in te krijgen en van onze laatste vakantie moet ik nog Bonanza en heel San Francisco inplakken en verwerken.
Groetjes Anice
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Anice,anice van den Boer schreef:Is je scrabbook al af??? ben er erg benieuwd naar.
Ik ben nog steeds bezig met mijn scrapbook-album van onze vakantie naar Engeland vorig jaar in mei, en aan de Amerika reis van vorig jaar ben ik niet eens begonnen...... Daarom heb ik de foto's op een DVD gezet, zodat we ze toch kunnen laten zien. En ik heb mezelf voorgenomen dat ik niet aan een nieuw album begin, als het ene nog niet klaar is. Maar ik popel om eraan te beginnen, dus ik moet gewoon maar snel mijn Engeland album afmaken.
Het kost inderdaad wel behoorlijk wat tijd, en je hebt ook wat inspiratie nodig. Dat heb ik niet altijd....... soms heb ik heel snel een idee, en soms ben ik wat langer bezig om te zoeken hoe ik een pagina zal maken. Maar het belangrijkste is dat het zo leuk is om te doen!
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar jouw album! Mischien kunnen we eens ideeën uitwisselen en elkaars album bekijken?
Groetjes,
Jacqueline
Winston Churchill
Winston Churchill
-
anice van den Boer
- Amerikafan
dat is een leuk idee Jacqueline we zullen een keertje afspreken, dat vind ik erg leuk en kunnen wij tevens praten over de reizen naar Amerika.
Wij gaan over 9 weken en vliegen dan op Denver en willen dan graag door de Rocky Mountains naar Cody, vandaar uit naar Yellowstone,Grand Teton,Salt Lake City en dan nog een paar daagjes naar onze vrienden in Sacramento en tot slot vliegen wij weer vanaf San Francisco naar huis.
Helaas hebben wij maar 17 daagjes, maar wij kijken er ontzettend naar uit vooral naar Yellowstone.
Hopelijk zien we wat wild life!!!!
Hopelijk vlug tot ziens
groetjes Anice
Wij gaan over 9 weken en vliegen dan op Denver en willen dan graag door de Rocky Mountains naar Cody, vandaar uit naar Yellowstone,Grand Teton,Salt Lake City en dan nog een paar daagjes naar onze vrienden in Sacramento en tot slot vliegen wij weer vanaf San Francisco naar huis.
Helaas hebben wij maar 17 daagjes, maar wij kijken er ontzettend naar uit vooral naar Yellowstone.
Hopelijk zien we wat wild life!!!!
Hopelijk vlug tot ziens
groetjes Anice
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4390 Weergaves
-