@dutchamerican82, waar kan jij dan Nascar ontvangen ?
Ik kan wel voor de buis gaan zitten, maar zal hier geen Nascar kunnen zien (ontvang tv via de sateliet).
Toen ABMoteurs( Franse satelietzender) nog vrij te ontvangen was veel wedstrijden gezien.
Ik zal op 27 april moeten wachten, Talladega, dan zijn we erbij !, en daarna in Darlington weer.
CMK schreef:@dutchamerican82, waar kan jij dan Nascar ontvangen ?
Ik kan wel voor de buis gaan zitten, maar zal hier geen Nascar kunnen zien (ontvang tv via de sateliet).
Toen ABMoteurs( Franse satelietzender) nog vrij te ontvangen was veel wedstrijden gezien.
Ik zal op 27 april moeten wachten, Talladega, dan zijn we erbij !, en daarna in Darlington weer.
Lijkt mij ook wel wat, de Indy, misshein een andere keer.
Dit jaar NASCAR !, Talladega en Darlington, dus van alles wat, Talledega de superspeedway en "gewoon" overdag en Darlington een kleine oval en avondrace.
Ook ik hoop dat het niet regent.
Racerke schreef:Tja ... met mijn gewoon coaxkabeltje kom ik niet ver. Ik moet het met de kleine berichtjes in de krant en op websites doen ...
Jammer dat ik in april/mei geen race kan bijwonen maar ach ik heb de Indy 500 :dance: :dance: :dance:
Ik zal voor je duimen dat het de dag van de Indy 500 niet regent.
Met die regen heb ik al zo goed mogelijk rekening gehouden... .
Niet de avond zelf terugvliegen naar Washington maar de volgende ochtend. Dus dan kan het uitlopen... . Als de race pas op maandag zou starten dan neem ik een latere vlucht op maandag naar Washington. De vlucht naar België vertrekt pas om 22u. ZEKER nu de Champcar niet meer bestaat moet ik me niet inhouden ginder. Anders moest ik fris aan het werk kunnen om de heren van de Champcar te dienen op Zolder. Nu kan ik genieten, feesten en als wrak desnoods terug in België arriveren... . Ook leuk, veel mensen van die teams ken ik nog van vorig jaar ... een tof extra-tje.
Niet voor niets heb ik de nacht na de race een hotel downtown, als er nog iemand zal feesten dan zal ik er bij zijn... . :dance:
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.