Woensdag wordt het Pinkpop programma bekend! Ik dacht dinsdag, maar helaas.... nog een nachtje extra slapen!
Ons hotel is al geboekt, we zijn er helemaal klaar voor!
Ik krijg net bericht dat ik kaarten heb gewonnen voor de perspresentatie van de line up! Morgen in Paradiso! Leuk he?
Nu maar hopen dat we ook kunnen, op korte termijn nog het een en ander organiseren.... oppas voor ons dochtertje, man vrij nemen op werk... Ben benieuwd of het lukt. Lijkt me wel een keer leuk eigenlijk!
chranimei schreef:Maar je kunt ook achteraan gaan staan toch?
Woensdag wordt het Pinkpop programma bekend! Ik dacht dinsdag, maar helaas.... nog een nachtje extra slapen!
Ons hotel is al geboekt, we zijn er helemaal klaar voor!
nah, qua geluid is het hetzelfde, maar het zicht is tuurlijk veel beter vooraan
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.