En ik ben natuurlijk kei ongeduldig, omdat ik graag antwoord wil op mijn vragen. Is het Amerikaans gebonden om zo lang te doen over een mailtje of ben ik gewoon heel erg ongeduldig?

Dergelijke retorische vraag hoeft geen antwoord zeker?juniper schreef: Is het Amerikaans gebonden om zo lang te doen over een mailtje of ben ik gewoon heel erg ongeduldig?
Waarom bel je gewoon niet? Dat is toch veel persoonlijker.juniper schreef:Momenteel ben ik in gesprek met de eigenaresse van een ranch in Amerika, omdat ik daar deze zomer misschien stage ga lopen. Afgelopen vrijdag mailde ik haar voor het eerst, en in het weekend had ik gelijk een mailtje terug. Maandag mailde ik haar weer, net als eergister, om nog wat dingetjes te vragen. Maar tto nu toe heb ik nog geen mailtje terug >.<
En ik ben natuurlijk kei ongeduldig, omdat ik graag antwoord wil op mijn vragen. Is het Amerikaans gebonden om zo lang te doen over een mailtje of ben ik gewoon heel erg ongeduldig?
Daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht joh! Ik weet niet of mijn contactpersoon altijd bereikbaar is per telefoon, maar ik zou het kunnen proberen als ik na het weekedn geen mail terug heb.yarrah schreef:Waarom bel je gewoon niet? Dat is toch veel persoonlijker.juniper schreef:Momenteel ben ik in gesprek met de eigenaresse van een ranch in Amerika, omdat ik daar deze zomer misschien stage ga lopen. Afgelopen vrijdag mailde ik haar voor het eerst, en in het weekend had ik gelijk een mailtje terug. Maandag mailde ik haar weer, net als eergister, om nog wat dingetjes te vragen. Maar tto nu toe heb ik nog geen mailtje terug >.<
Dat heeft niets te maken met hun Amerikaan-zijn, maar meer met een gebrek aan persoonlijkheid en schrijftalent van de mensen met wie jij mailt.StageNYCfall2007 schreef:De indruk die ik heb, is dat mailtjes van Amerikanen altijd heel kort zijn, geen hoofdletters gebruiken, veel typfouten. Ik schrijf mijn mails altijd netjes, alinea's etc., maar vaak krijg je een paar snelle regels terug. Weinig professioneel.