Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gastgezin i.o Los Angeles

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Stephan
Amerika-newbie

Gastgezin i.o Los Angeles

Bericht door Stephan »

Beste AA'ers,

Ik lees al een paar weken mee op dit forum en ik wil even kwijt dat dit een perfect forum is om je voor te bereiden als je naar de VS gaat. Prachtig initiatief mensen! :D

Ik heb alleen even een vraag(je). Ik wil me graag voorzien van veel en betrouwbare informatie. Mijn droom is om iets in film te gaan doen, filmmaker. Ik zit nu in 5VWO en dit is écht wat ik wil doen. En waar kun je dat het beste doen als in Amerika. Ik heb dan ook een oogje op de LA filmschool ( http://www.lafilm.com ). Het enige probleem is dat ze daar geen campus hebben bestaande uit appartementen. Nee, dat moet je zelf regelen. Het is een eenjarige-studie, dus vroeg ik mij af of er een website is of dat er hier op dit forum gastouders zijn, die mij de mogelijkheid geeft om in contact te komen met mensen in LA voor evt. een gastgezin. Natuurlijk wil ik die mensen wel wat betalen, maar het lijkt me niets om zelf huisvesting te regelen als non-American in het o zo dure LA. Ik hoop van jullie te horen! :)

Stephan
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Craigslist.

Succes
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht