Omdat wij volgend jaar een huis gaan huren, vraag ik me op dit moment af : waar vind je eigenlijk slagers ? Waar koop je dus vlees aan ? Zelfs downtown kon ik dat niet direct vinden...
Groetjes,
Hilde
Misschien is dat wel je probleem danImke schreef:Ik ben er hier nog geen tegen gekomen.
Vind het erg moeilijk om hier lekker vlees te kopen.
Shop meestal bij Walmart maar al het vlees komt uit de diepvries.
Je kan natuurlijk altijd een jachtvergunning voor bezoekers kopen, dan schiet je je eigen vlees (afhankelijk van het seizoen en welk schiet-middel, kruisboog of geweer).Sarahken schreef:Bedankt voor de reacties !
Wij zelf zijn geen voorstander van vlees uit de koeling. 't Hangt precies van streek tot streek af om iets goeds te vindenIk kan wel zonder vlees leven, maar manlief zeker niet
:hilarious: Of van Roadkill leven, daar ligt ook genoeg van langs de weg, er zijn zelfs kookboeken voorBuckeyeRed schreef:
Je kan natuurlijk altijd een jachtvergunning voor bezoekers kopen, dan schiet je je eigen vlees (afhankelijk van het seizoen en welk schiet-middel, kruisboog of geweer).![]()
Vanmorgen op weg naar werk zag ik een man het gewei van een buck afhalen, die aan de kant van de weg lag, misschien ook wel wat lekker vlees voor vanavondPetra/VS schreef::hilarious: Of van Roadkill leven, daar ligt ook genoeg van langs de weg, er zijn zelfs kookboeken voor.

Een 6-punt is nou niet echt spectaculair als ik eerlijk ben (sorryPeeJay schreef:Vanmorgen op weg naar werk zag ik een man het gewei van een buck afhalen, die aan de kant van de weg lag, misschien ook wel wat lekker vlees voor vanavond. Het was wel een 6-punter.
/PeeJay