Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

held van het jaar

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
basha
Amerika-ontdekker

held van het jaar

Bericht door basha »

ligt het aan mij of zijn we een beetje het noorden kwijt???

in het laatste nieuws (belgische krant voor de noorderburen 8) ) werd gisteren iemand genomineerd voor held vanhet jaar... 2 dames waren drie dagen door de woestijn getrokken om hulp te zoeken nadat hun auto zonder benzine en met een klapband aan de kant stond. in de auto zaten 4 kinderen, 2 dames en een heer. en verder... 2 flesjes water van 33 cl en een appel... nou vraag ik me af wie gaat rondrijden in die hitte met 2 flesjes water voor zeven personen?????
wij hebben in september het rondje gemaakt (LA, san diego, GC, Las Vegas,...) en hadden met twee personen toch wel altijd minstens 10 halve liter flesjes bij (maxipack van de wallmart :o ) plus enkele pakken zoute chips om het zoutverlies bij zweten te compenseren plus nog een ganse rimram andere knabbels voor onderweg (ja ik wil alles es proberen wat er op de verpakking lekker uitziet)

het zal wel aan mij liggen maar ik vind die dames dan geen held omdat ze na drie dagen woestijnzwerven eindelijk hulp vinden. één van de kinderen was bijna dood door een niercrisis... ok ze hebben ze gered maar ze hebben ze wel eerst in gevaar gebracht!

ze waren verdwaald omdat ze de gps gevolgd hadden die hen recht door de woestijn had gestuurd... wij hadden ook een gps bij maar keken ook altijd wel es op de kaart, kwestie dat een gps hier in belgie al es kuren durft hebben... maar hier kan je natuurlijk niet verdwalen in de woestijn...

ergste aan het verhaal... twee van de drie volwassenen werken bij... jawel een touroperator...

nou vraag ik je :oops: :roll:

ps de persoon die vandaag genomineerd werd heeft met gevaar voor eigen leven iemand uit een gecrasht vliegtuigje gehaald net voor de boel ontplofte :idea:
honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Ik heb het ook gelezen gisteren en inderdaad ik heb er ook mijn bedenkingen bij. Waar zit die mensen hun verstand om met zo weinig voorraad zo een uitgestrekt gebied in te rijden en dan te vertrouwen op je gps? Onze koelbox was ook altijd goed gevuld met allerlei drank /snoep enz...Maar... je zult maar pech hebben hé

groetjes
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Weer niks van gesnapt zeker.

Die twee dames zijn genomineerd omdat ze gezorgd hebben voor levenslang inkomen voor de hele familie daar ze nu de gps-firma aan kunnen klagen wegens emotionele schade.

denk ik
Laatst gewijzigd door 6foot6 op 24 okt 2007, 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

zover had ik inderdaad niet gedacht :wink:

groetjes
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Re: held van het jaar

Bericht door houstonwehaveaproblem »

:offtopic:
basha schreef:honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Ehm...meestal is het toch de bedoeling als je trouwt dat je maar 1 keer op honeymoon gaat? Of ga je over een paar jaar ook voor het hernieuwen van je trouwbelofte, zodat je een 2e honeymoon kunt maken? :lol:
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Fargo
Amerikafan

Bericht door Fargo »

Niemand kent toch de omstandigheden waarom ze slechts twee flesjes bij zich hadden? Misschien lagen daar wel heel verklaarbare redenen aan ten grondslag.

Laten we alsjeblieft gewoon blij zijn dat dit avontuur goed is afgelopen. Toch?
I'm going where the sun keeps shining, through the pouring rain
Going where the weather suits my clothes
basha
Amerika-ontdekker

Re: held van het jaar

Bericht door basha »

houstonwehaveaproblem schreef::offtopic:
basha schreef:honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Ehm...meestal is het toch de bedoeling als je trouwt dat je maar 1 keer op honeymoon gaat? Of ga je over een paar jaar ook voor het hernieuwen van je trouwbelofte, zodat je een 2e honeymoon kunt maken? :lol:
wel euh.... :roll:
de reis is zeker voor herhaling vatbaar
en we kunnen altijd langs vegas langs he voor het trouwgedeelte :wink:

@6foot6
idd zover had ik ook nog niet gedacht
wat ook nog kan: de verhuurmatschappij van de wagen
de uitbater van het tankstation die zei dat de wagen ok was

@fargo
ze waren vertrokken voor een rit van tig mijl, zoals de gps vertelde, met hun twee flesjes, enkele blikjes en een appel :roll: na een paar uur waren de blikjes al op, ze zijn nog gestopt aan tankstation, is toch ook altijd winkel...

greets
honeymoon in USA voor herhaling vatbaar
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer