Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sicko
Sicko
Heb gisteren die film gezien van Michael Moore.
Nu weet ik ook wat zijn politieke opvattingen zijn, en dat hij waarschijnlijk alleen toont wat in zijn kraam pas, maar toch.
Gezondheidszorg bij ons is niet gratis (alhoewel hij laat uitschijnen dat het in heel Europa zo is), maar toch spotgoedkoop in vergelijking met Amerika.
Heb wel geleerd dat ik nu zeker een goede verzekering moet nemen mijn volgende vakantie.
Daarom de vraag aan de mensen die het kunnen weten hier : is het idd zo erg ?
Nu weet ik ook wat zijn politieke opvattingen zijn, en dat hij waarschijnlijk alleen toont wat in zijn kraam pas, maar toch.
Gezondheidszorg bij ons is niet gratis (alhoewel hij laat uitschijnen dat het in heel Europa zo is), maar toch spotgoedkoop in vergelijking met Amerika.
Heb wel geleerd dat ik nu zeker een goede verzekering moet nemen mijn volgende vakantie.
Daarom de vraag aan de mensen die het kunnen weten hier : is het idd zo erg ?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dieter, er is hier al heel veel geschreven over de ziektekostenverzekering, dus daarom sluit ik dit draadje.
Ik stel voor dat je je vraag hier nog eens even opnieuw formuleert:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=7591
Kwestie van het forum overzichtelijker te houden.
Dank u!
Elke
moderator
Ik stel voor dat je je vraag hier nog eens even opnieuw formuleert:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=7591
Kwestie van het forum overzichtelijker te houden.
Dank u!
Elke
moderator
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON