Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Trader Joe's bij de Aldi!

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Trader Joe's bij de Aldi!

Bericht door kastelke »

Volgende week heeft de Aldi in België een speciale aanbieding rond het thema Amerika!
Allemaal producten van Trader Joe's:
http://www.aldi.be/ALDI_BN/TIPP_BN/34P_IDX.HTM
Bagels, brownies, Amerikaanse saus, wijn, Jelly Beans, ...

Zijn dit dezelfde producten als van Trader Joe's in Amerika?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Hey wat leuk!
Volgens mij klopt het aardig met wat er hier bij Trader's Joe te vinden is.
De wijn zeker.
De andere verpakkingen lijken me wat moderner op het eerster gezicht.
Nou dat wordt inslaan!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Zijn die bagels lekker?
En dat cranberry sap?
en de wijn?
De Jelly Beans deden bij onze zoon het water in de mond komen.

Trader Joe's heeft in de Aldi wel altijd al cashewnoten (met of zonder zout), en die kopen we regelmatig. Maar naar dit uitzonderlijke aanbod ben ik benieuwd!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Staceybeesie
Amerika-expert

kastelke schreef:Zijn die bagels lekker?
En dat cranberry sap?
en de wijn?
De Jelly Beans deden bij onze zoon het water in de mond komen.

Trader Joe's heeft in de Aldi wel altijd al cashewnoten (met of zonder zout), en die kopen we regelmatig. Maar naar dit uitzonderlijke aanbod ben ik benieuwd!
De "cheap" wijn zo als ze het hier noemen (hij is hier $2,99) schijnt best goed te zijn. De bagels moet je even in de broodrooster doen (door de midden snijden)
De cranberry sap heb ik niet gehad, maar dat is wel een echt Amerikaans sapje vindt ik. Die zie je hier heel veel.
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

Ikke ga dat dus ook niet aan mijne neus laten voorbij gaan se ! vooral de Thousand Islands-Dressing ga ik hier zeker inslaan en de brownies mmmmmm kan bijna niet wachten :lol:
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

coukie schreef:Ikke ga dat dus ook niet aan mijne neus laten voorbij gaan se ! vooral de Thousand Islands-Dressing ga ik hier zeker inslaan en de brownies mmmmmm kan bijna niet wachten :lol:
Thousend Island dressing kan je ook kopen bij de Lidl, volgens mij hebben zij die standaard in hun assortiment.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Hey wat ontzettend leuk. De prijzen zijn niet duur. Ik kom zelf te weinig bij Trader Joes maar het schijnt allemaal wel heel erg goed te zijn. Dus maak er gebruik van :-)

Geldt dit ook voor de Aldi's in Nederland? Ik zit zelf in de VS maar voor familie is dit misschien leuk. Op de Nederlandse Aldi site kon ik zo snle niet iets vinden.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

ik denk eigenlijk niet dat dit dezelfde producten zijn die de Trader Joe's hier verkoopt. Ik heb even gegoogled en het blijkt dat Aldi de eigenaar is van Trader Joes, vandaar dat het wel het zelfde merk is, maar Trader Joe's verkoopt bijv geen verpakte hamburgers of die Amerikaanse saus of gebakken uitjes. Dit zijn denk ik vnl producten gemaakt voor de Europese markt. De wijnen zijn waarschijnlijk dezelfde, en misschien de pindakaas, maar het is meer een marketingstrategie dan echt dezelfde producten, vandaar ook de super Amerikaanse verpakking.

TJ in de VS is een beetje een "alternatieve" winkel, klein, met een speciale collectie, meer organische en meer gezonde artikelen. Ik denk dat de hot dogs en die hot dog buns hier een iets andere kwaliteit zouden hebben. Het is niet echt een hot dog of hamburger publiek dat bij TJ koopt, maar misschien is dat ook per staat verschillend. Aan de Westkust is het echt een alternatievere groep, biologisch/milieubewust/fair trade gericht publiek.

Desalnietemin, genieten van deze aanbieding!
SEEING IS BELIEVING
Staceybeesie
Amerika-expert

Het zou nou leuk zijn als de Aldi hier, een Nederlandse week hield, hi hi hi.
Dream on.....
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

wij hebben geen Aldi in Seattle, maar idd het zou erg leuk zijn. Zeker als het met dat soort prijzen zou gaan.

Trouwens grappig te vermelden dat ik mijn Nederlandse kaas bij de TJ koop, omdat het daar het allergoedkoopst is. Oud Amsterdam voor 9.99 per pond of zo. Ga morgen maar weer eens een stuk halen. Verder hebben ze helaas alleen jongere kazen. Ik mis en goed stuk Leidse kaas. Hebben ze dan wel weer bij de kaasboer, maar dan voor die exorbitante prijzen.
SEEING IS BELIEVING
Staceybeesie
Amerika-expert

doreennicole schreef:wij hebben geen Aldi in Seattle, maar idd het zou erg leuk zijn. Zeker als het met dat soort prijzen zou gaan.

Trouwens grappig te vermelden dat ik mijn Nederlandse kaas bij de TJ koop, omdat het daar het allergoedkoopst is. Oud Amsterdam voor 9.99 per pond of zo. Ga morgen maar weer eens een stuk halen. Verder hebben ze helaas alleen jongere kazen. Ik mis en goed stuk Leidse kaas. Hebben ze dan wel weer bij de kaasboer, maar dan voor die exorbitante prijzen.
Ok bedankt voor de tip. Had de oud Amsterdam hier nog niet ontdekt.
In het dorpje waar wij wonen, zit wel een Aldi. De enigste supermarkt waar je in Amerika een quarter in het karretje moet doen volgens mij.
Ze hebben lekkere chocolade en hele goedkope (en goede) bloemen ;-)
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

We zijn gaan winkelen in de Aldi, en hebben natuurlijk ook al geproefd van één en ander:

- de hotdogs en de broodjes die ze er verkopen: bah, niet te vreten.
- de Jelly Beans: lekker, heel fruitig, en met veel smaakjes. Die gaan we nog halen
- het cranberry sap: heel erg zoet. Oplossing: 1/3 sap en 2/3 water
- de hot dog ketchup: gewoon, niet echt speciaal om je voorraad in te slaan
- de sandwich sauce: gewoon. We zullen het met deze fles wel doen. Is eens leuk bij een hamburger of zo.
- de brownies: lekker. Leuk is dat zij niet te groot zijn (zoals je dat wel vaak hebt), dus het is een klein snackje, en we gaan zo nog een paar doosjes halen

We hebben ook de wijn bij, twee soorten bagels, de cruchy pindakaas, die gedroogde besjes, en zoonlief kocht ook een pak kant-en-klaar hamburgers. Maar die dingen hebben we nog niet geproefd.
Elke
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Staceybeesie schreef: Ok bedankt voor de tip. Had de oud Amsterdam hier nog niet ontdekt.
Ik heb inmiddels ook een stuk Oud Amsterdam in mijn koelkast liggen. Dus ook van mij bedankt voor de tip. Best een lekkere tractatie zo af en toe LOL. Oude kaas, cervelaat (ik hou niet van salami) en smeerkaas zijn eigenlijk de dingen die ik hier af en toe wel "mis". Oude kaas is nu dus opgelost.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)

Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
benchen
Amerikafan

Bericht door benchen »

Lidl België doet nu ook een dergelijke actie met amerikaanse producten.

Zie: http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages ... 0904.index
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

En vanaf 3/9 ook in Nederland bij de Lidl

Zie hier http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070904.index
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Afbeelding

en ik stond dus vanmorgen om half 9 al bij de Lidl voor de deur...
(want als je een dag later komt, dan is het meeste/lekkerste al weg)

lekker veel gekocht voor lage prijsjes, zie http://www.lidl.nl
gr, Ineke
http://www.ine1149.web-log.nl
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Die sweet corn soup lijkt me best lekker. Misschien ga ik vanmiddag ook nog even.
Staceybeesie
Amerika-expert

Hey wat leuk.
Heb het ook aan onze familieleden doorgegeven ;-)
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Ik heb gisteren ook ingeslagen bij de Lidl.
De Brownies, BBQ flavour ketchup, worstjes, saladedressing zakje, een boel popcorn enz.

Louise
nicodewal
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Charles Shaw wijn bij Trader Joe's

Bericht door nicodewal »

Trader Joe's heeft GEWELIDGE wijn. De Charles Shaw wijnen bijvoorbeeld, worden exclusief verkocht bij deze keten. Je krijgt absoluut waar voor je geld. Voor de meeste wijnen betaal je hier in Minnesota op zijn minst 7 tot 8 dollar voor een redelijke fles wijn. Maar Charles Shaw maakt heerlijke wijnen voor slechts $3 per fles. Wij hebben tot nu toe de 2005 Merlot en de Chardonnay gehad en die waren beide erg lekker. Volle smaak, makkelijk te drinken, geen hoofdpijn de volgende ochtend, wat wil je nog meer!? De Chardonnay heeft geloof ik onlangs nog de eerste prijs gewonnen in een competitie waar heel wat duurdere wijnen ook meededen.

Een andere erg goede fles wijn is de Martellozzo prosecco. Het is een erg fruitige maar droge mousserende aperitiefwijn. Voor slechts $6.99 heb je een erg goede fles.

Ze hebben trouwens ook erg lekkere biertjes uit eigen brouwerij.
Sinds 2004 in de USA

http://emigreren.nicodewal.com - Info en mijn ervaringen
http://www.nicodewal.com - Amerika fotografie
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer