Hummer kapot

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
sweatbox
Amerikakenner
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 okt 2005, 09:51
Contacteer:

Hummer kapot

Bericht door sweatbox »

Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Het zal je maar gebeuren dat zulke stomme vandalen je splinternieuwe Hummer toetakelen.

Ik zie de lol er niet van in.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Chi Sin X
Amerika-expert
Berichten: 1549
Lid geworden op: 06 jun 2006, 14:16
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Antwerpen

Bericht door Chi Sin X »

Niemand denk ik.

Ik hoop dat hij goed verzekerd is.
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

Iemand die de buurt gaat vertellen dat een Toyota Prius even slecht voor het milieu is dan een Hummer H2?

Het produceren van de batterij van de Prius kost namelijk ontzettend veel energie. Daarbij is een Hummer gebouwd voor een leven van 300.000km+ waarbij een Prius gebouwd is voor een leven van maar 150.000km.

Als je dus alles in acht neemt, en niet alleen het verbruik, is een Prius even slecht voor het milieu als een Hummer.

De reacties van de mensen: ik ken het ook met mijn Mustang! En dat varieert van je er niet tussenlaten in de file tot het leeg laten lopen van alle banden als men vindt dat je verkeerd geparkeerd staat (wat me gebeurde toen mijn moeder op sterven lag).

Afbeelding
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
sweatbox
Amerikakenner
Berichten: 562
Lid geworden op: 01 okt 2005, 09:51
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Mack schreef:Het produceren van de batterij van de Prius kost namelijk ontzettend veel energie. Daarbij is een Hummer gebouwd voor een leven van 300.000km+ waarbij een Prius gebouwd is voor een leven van maar 150.000km.

Als je dus alles in acht neemt, en niet alleen het verbruik, is een Prius even slecht voor het milieu als een Hummer.
Dit zijn de resultaten van een onderzoek dat is uitgevoerd volgende methode "Michael Moore".

Blijft lullig van je auto. Ik ken het gevoel ook, helaas.
boeffie
Amerikakenner
Berichten: 1120
Lid geworden op: 22 feb 2004, 12:48

Bericht door boeffie »

Mack schreef:De reacties van de mensen: ik ken het ook met mijn Mustang! En dat varieert van je er niet tussenlaten in de file tot het leeg laten lopen van alle banden als men vindt dat je verkeerd geparkeerd staat (wat me gebeurde toen mijn moeder op sterven lag).
Mack, dat vind ik dus echt schandalig, wat een aso's!

Ikzelf heb meegemaakt dat bij de school van mijn zoontje een moeder in een spiksplinternieuwe Maserati kwam aanrijden. Echt een hele mooie wagen. Ik zei tegen haar dat ik de auto mooi vond; direct uit het "niets" was er een ouder die het een "patserbak" vond voor "werkende moeders die nooit thuis zijn". Tsj... kan men niet gewoon blij zijn voor iemand die hard werkt en van haar mooie auto geniet?!
Gebruikersavatar
ned in MO
Amerika-expert
Berichten: 7097
Lid geworden op: 02 jan 2007, 18:16
Locatie: Bradenton, FL
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Het kromme is dat elke chevy tahoe, suburban, ford expedition,Toyota Tundra, alle full size Vans en full size pickup trucks in principe ongeveer in de zelfde verbruiks klasse horen

een hummer zal 10 mijl/gallon verbruiken versus mijn Ford expedition met 12 mijl/gallon. Zoveel verschilt dat dus ook niet met een hummer.
Het zijn gewoon een stelletje gekken
Gebruikersavatar
Petra/VS
Medebeheerder
Berichten: 19665
Lid geworden op: 07 sep 2003, 15:10
Locatie: Washington DC metro
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Meestal zijn zulk soort dingen ook gebaseerd op jaloezie. Elkaar het licht niet in de ogen gunnen, bah! Live and let live! Wie weet wat die Prius eigenaresse doet, wat het milieu aantast.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
marcuscj
Amerikakenner
Berichten: 1015
Lid geworden op: 15 feb 2004, 21:55
Locatie: oregon,usa

Bericht door marcuscj »

ned in MO schreef:Het kromme is dat elke chevy tahoe, suburban, ford expedition,Toyota Tundra, alle full size Vans en full size pickup trucks in principe ongeveer in de zelfde verbruiks klasse horen

een hummer zal 10 mijl/gallon verbruiken versus mijn Ford expedition met 12 mijl/gallon. Zoveel verschilt dat dus ook niet met een hummer.
Het zijn gewoon een stelletje gekken
I admire your honesty, mijn SUV krijgt 29 miles per gallon(H-way)maar dan Ik heb geen real estate klanten die ik moet rondrijden.
Gebruikersavatar
dora
Amerikakenner
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 mar 2005, 00:28
Locatie: New Jersey

Bericht door dora »

Mack schreef: De reacties van de mensen: ik ken het ook met mijn Mustang! En dat varieert van je er niet tussenlaten in de file tot het leeg laten lopen van alle banden als men vindt dat je verkeerd geparkeerd staat (wat me gebeurde toen mijn moeder op sterven lag).

Afbeelding
:shock: :shock: dat is asociaal!!

Dora
GoGriz
Amerikafan
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 jul 2006, 18:50
Locatie: Eden, UT
Contacteer:

Bericht door GoGriz »

Tja, sommige mensen hebben gewoon geen leven. Ik ben zelf geen fan van Hummers of grote SUV's over het algemeen, maar je moet echt wel dom zijn om tot zulke reacties in staat te zijn.

Ik vraag me altijd wel af wat het nut is van een Hummer te hebben? Zeker niet om off road te gaan rijden, want daar zijn ze te duur voor en glimmen ze te veel. Geef mij maar mijn Honda CR-V met 25 tot 29 miles/gallon. Ik kan er op meer plaatsen naartoe dan zo'n dikke vette Hummer.
http://UtahBelg.blogspot.com: Blog van een Belg in Utah
http://amerikabelgen.com: Belgen in Amerika Forum
Gebruikersavatar
Annie
Amerika-expert
Berichten: 4594
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Biggekerke
Contacteer:

Bericht door Annie »

GoGriz schreef:Tja, sommige mensen hebben gewoon geen leven. Ik ben zelf geen fan van Hummers of grote SUV's over het algemeen, maar je moet echt wel dom zijn om tot zulke reacties in staat te zijn.

Ik vraag me altijd wel af wat het nut is van een Hummer te hebben? Zeker niet om off road te gaan rijden, want daar zijn ze te duur voor en glimmen ze te veel. Geef mij maar mijn Honda CR-V met 25 tot 29 miles/gallon. Ik kan er op meer plaatsen naartoe dan zo'n dikke vette Hummer.
Maar ze zijn wel mooi, een Hummer op mijn pad zou toch wel heel mooi staan :lol: .
Gebruikersavatar
Mack
Amerika-expert
Berichten: 2653
Lid geworden op: 05 apr 2005, 14:02
Locatie: Rotterdam

Bericht door Mack »

GoGriz schreef:Ik vraag me altijd wel af wat het nut is van een Hummer te hebben?
Het nut om jezelf er goed door te voelen. Er zijn genoeg mensen die dat niet begrijpen, die een auto alleen maar een auto vinden.

Maar ja, iedereen heeft dingen die niet echt nodig zijn, maar waardoor je je goed voelt. Waarom heb je een grote televisie? Een kleintje doet het toch ook? Waarom heb je Esprit-kleding? Zeeman heeft toch ook kleding? Etc.

Omdat een grote tv, of Esprit-kleding, of een mooie auto jou plezier bezorgt, omdat je het fijn vindt het te hebben, omdat het je leven leuker maakt: daarom heb je dat.

Ikzelf geef weinig om kleding, en weinig om een grote televisie, maar als ik in de Mustang stap en ik geef gas en ik hoor "vrrrrroooop!!!" dan krijg ik een glimlach op mijn gezicht die er moeilijk afgaat. Daarom.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Gebruikersavatar
GinoW
Amerikakenner
Berichten: 621
Lid geworden op: 29 jun 2007, 15:36
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door GinoW »

Annie schreef:
GoGriz schreef:Tja, sommige mensen hebben gewoon geen leven. Ik ben zelf geen fan van Hummers of grote SUV's over het algemeen, maar je moet echt wel dom zijn om tot zulke reacties in staat te zijn.

Ik vraag me altijd wel af wat het nut is van een Hummer te hebben? Zeker niet om off road te gaan rijden, want daar zijn ze te duur voor en glimmen ze te veel. Geef mij maar mijn Honda CR-V met 25 tot 29 miles/gallon. Ik kan er op meer plaatsen naartoe dan zo'n dikke vette Hummer.
Maar ze zijn wel mooi, een Hummer op mijn pad zou toch wel heel mooi staan :lol: .
Hmm ik zou al tevreden zijn met een pad waar een hummer op past!!!!
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

:hilarious: :hilarious:

Je mag wel een keer onkruid komen trekken op mijn pad :P

Afbeelding

En dat is ongeveer 1/3 van de oppervlakte ... zucht ...
Gebruikersavatar
Annie
Amerika-expert
Berichten: 4594
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Biggekerke
Contacteer:

Bericht door Annie »

GinoW schreef:
Annie schreef:
Maar ze zijn wel mooi, een Hummer op mijn pad zou toch wel heel mooi staan :lol: .
Hmm ik zou al tevreden zijn met een pad waar een hummer op past!!!!
Als Rob de tuin een beetje verandert, de vijver demt en wat cactussen weg doet, zou het mooi kunnen. :lol:
En dan graag deze Hummer groene Hummer.


Afbeelding
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Zo groen????!!! Man ... da's groen!
Gebruikersavatar
Corry
Amerika-expert
Berichten: 3095
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:28
Locatie: Amsterdam

Bericht door Corry »

Tja, bij ons in de parkeergarage onder de flat staat een zwarte. GROOOOOOOOOT autootje. Heb 1x een H1 gereden maar dat is lang zo mooi niet als deze en die nieuwe H3.

Ik vind dat iedereen moet kopen wat hij/zij wil. De kosten zijn ook voor hen en dat van die prius wist ik idd al een hele tijd. Wat een verbeelding hebben mensen toch dat zij het "beter" doen dan anderen. Jammer!
Gebruikersavatar
Annie
Amerika-expert
Berichten: 4594
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Biggekerke
Contacteer:

Bericht door Annie »

nieuwenoord schreef:Zo groen????!!! Man ... da's groen!
Vanaf nu is dat dus Hummer groen.
DE Hummer stond op een parkeerplaats in Santa Fé.
Iedere dag dat we daar waren stond hij daar.
We hebben toen ook meteen onze stoeltjes om gedoopt in Hummer groene stoelen.
:lol: :lol: :lol:


Afbeeldingl:
StageNYCfall2007
Amerikafan
Berichten: 354
Lid geworden op: 02 sep 2006, 19:09

Bericht door StageNYCfall2007 »

Getver. Wat een misselijkmakend, on-Amerikaans gedrag. Dit soort dingen (jaloezie op mooie auto's, gezeik op grote auto's) hoort in Holland thuis, niet in de VS. Ik vind dat zo naar. Hoop niet dat dat een trend wordt.

Blijf toch van andermans spullen af!
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave

USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer