Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraag over verschepen van racefiets naar VS
-
Lewisweathers89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vraag over verschepen van racefiets naar VS
Ik heb een racefiets van ongeveer 12 kg en die wil ik per boot opsturen..Ik heb echter geen idee hoeveel dit kost. Mensen hier met ervaringen ermee, en mensen die weten wat dat gaat kosten?
- TedjevanEs
- Amerikakenner
-
Lewisweathers89
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- TedjevanEs
- Amerikakenner
Hallo allemaal,
Ik was van plan een stel uitlaten voor m'n motor te bestellen in Amerika omdat dit setje gewoon meer dan de helft goedkoper is als in europa.
Bij onderzoek blijkt echter dat verschepen via de grotere vervoerders. Die met die gele of witte wagens (geen reclame maken
) 400 tot 600 euro kwijt zou zijn. (dat kan toch niet?? of wel). Het probleem qua kosten is het volume zo'n uitlaat neemt namelijk al snel de ruimte van twee verhuisdozen in.
Weten jullie mischien een goedkopere manier, die een winkel voor me zou kunnen regelen. Om die uitlaten in nederland te krijgen.
Ik ken namelijk niemand in de VS. Ik heb al meerdere winkels gemaild maar ze zeggen allemaal dat ze pas iets kunnen zeggen als ik besteld (en betaald) heb.
Ik was van plan een stel uitlaten voor m'n motor te bestellen in Amerika omdat dit setje gewoon meer dan de helft goedkoper is als in europa.
Bij onderzoek blijkt echter dat verschepen via de grotere vervoerders. Die met die gele of witte wagens (geen reclame maken
Weten jullie mischien een goedkopere manier, die een winkel voor me zou kunnen regelen. Om die uitlaten in nederland te krijgen.
Ik ken namelijk niemand in de VS. Ik heb al meerdere winkels gemaild maar ze zeggen allemaal dat ze pas iets kunnen zeggen als ik besteld (en betaald) heb.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het goedkoopst is niet per koerier,maar per post te versturen.
Surface (boot dus) is dan een optie,maar erg langzaam.
Maar je moet wel een verkoper vinden die dat wil,per post dus.
Heb je weleens op Ebay.com gekeken bij de grote aanbieders van motoronderdelen,en het daar aan gevraagd?
Die zijn vaak wat makkelijker,en hebben ook vaak meer ervaring met internationaal verzenden.
Je kan voor 600 euro natuurlijk ook een retourtje Amerika kopen en die pijpen gaan halen.....
Surface (boot dus) is dan een optie,maar erg langzaam.
Maar je moet wel een verkoper vinden die dat wil,per post dus.
Heb je weleens op Ebay.com gekeken bij de grote aanbieders van motoronderdelen,en het daar aan gevraagd?
Die zijn vaak wat makkelijker,en hebben ook vaak meer ervaring met internationaal verzenden.
Je kan voor 600 euro natuurlijk ook een retourtje Amerika kopen en die pijpen gaan halen.....
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Je zou eens contact kunnen zoeken met Peter Luiijf (is hier ook forumlid met de alias Speakingtongues), de eigenaar van de http://www.oyola-luiijf.com/ -website. Hij koopt zaken in Amerika in en zet dat op transport.Red Biker schreef:Hallo allemaal,
Bij onderzoek blijkt echter dat verschepen via de grotere vervoerders. Die met die gele of witte wagens (geen reclame maken) 400 tot 600 euro kwijt zou zijn. (dat kan toch niet?? of wel). Het probleem qua kosten is het volume zo'n uitlaat neemt namelijk al snel de ruimte van twee verhuisdozen in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht