Wel doen katrienenluc! Ik heb toevallig vorige week jullie verslag zitten lezen van 2010. Daar stonden mooie foto's bij!
Mooi verslag trouwens en leuk om ook eens van iemand te lezen die met 3 kinderen op vakantie gaat!
Leuk al die afvallers, zitten echt prachtige plaatjes tussen!
Dude, die barn vind ik zo prachtig. Dat vind ik echt typisch Grand Teton! Staan die barns overal of is dit eentje die altijd gefotografeerd wordt? Als ik aan GT NP denk, denk ik direct aan dit beeld. Prachtig.
Mijn afvallers (uiteindelijk toch een andere foto gekozen maar was erg moeilijk):
Haha ja je gaat direct twijfelen he Michelly. Ik heb voor mezelf gekeken naar welke foto ik graag aan de muur wil mocht ik winnen, en welke echt een Amerika gevoel oproept. Dat laatste vond ik ook belangrijk. De eerste foto bijvoorbeeld, met het Statue of Liberty heel ver in de achtergrond, is een van m'n favoriete foto's van m'n NYC reis, en heb ik als iPhone achtergrond, maar je moet wel écht goed kijken voordat je doorhebt dat het om Amerika gaat. Dat vond ik voor de wedstrijd dan weer niet toepasselijk. De foto van de taxi vind ik bijvoorbeeld erg mooi, maar nét niet scherp en daaraan ga ik me uiteindelijk dan ergeren. Bovendien is ie staand, en dat vind ik niet mooi als canvas aan de muur. Dus zo heb ik uiteindelijk een selectie gemaakt. Ik vind jouw 'schilderij'achtige foto erg mooi inderdaad.
Die Barn's staan wel her en der maar wij hebben ze op voorhand opgezocht en zijn dan terplekke op zoek gegaan naar die locatie
Deze is ook nog afgevallen en is ook in GT genomen, bijna zelfde locatie, andere Barn:
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.