Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom zijn Amerikaanse supermarkten zo duur?
Re: Waarom zijn Amerikaanse supermarkten zo duur?
Wellicht. Misschien heb ik in mijn jeugd te vaak 'kippen-vlees' gehoord van bevriende Surinaamse families 
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
en gevogelte valt weer onder vlees 
Die discussie had ik vorige week ook op mijn werk. Een collega vond kip ook geen vlees... Ik zei, het loopt, het leeft en je eet het op, ik zie niet echt verschil met een varken...
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Een varken heeft geen vleugels, toch?
Voor mij is er gevoelsmatig ook geen verschil, maar dat komt omdat ik sowieso nooit 'gevogelte' eet, buiten kip. Dus dan is kip gewoon vlees. Maar ik kan me voorstellen dat het officieel onder gevogelte valt...
Voor mij is er gevoelsmatig ook geen verschil, maar dat komt omdat ik sowieso nooit 'gevogelte' eet, buiten kip. Dus dan is kip gewoon vlees. Maar ik kan me voorstellen dat het officieel onder gevogelte valt...
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ben geen vegetarier of zo (al eet ik heel veel groenten), maar ik ben gewoon niet gek van dingen als steak, ribbekes enz. Eigenlijk hou ik niet van wild, en niet van rood vlees (behalve mager stoofvlees en af een toe eens een zelfgemaakte hamburger). Wel ik eet vaak kalkoen of kip, en af en toe ook eens worsten.
Het is dus niets pricipieels bij mij, enkel de smaak die mij niet bevalt.
Het is dus niets pricipieels bij mij, enkel de smaak die mij niet bevalt.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Airmiles
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Da's een hele discussie geworden zie ik nu ik een paar dagen niet op het forum ben geweest. Het viel me gewoon op dat dingen erg prijzig waren (alcohol, zuivel, fruit/groente). Natuurlijk is er veel verschil en met goed zoeken kom je leuke aanbiedingen tegen. Wat velen zeggen klopt. Nederland is een van de goedkoopste landen om boodschappen te doen. Overal waar ik ter wereld kom vergelijk ik dan ook graag prijzen. Nederland staat samen met Groot Brittannië en Spanje op dezelfde plek in Europa. Slechts een paar landen zijn nog goedkoper, maar de meeste niet. Het leek me gewoon interessant om reacties van anderen te horen over het waarom van het prijsniveau in Amerika.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 29 Reacties
- 4722 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridUSA
-
- 23 Reacties