ik vind de El Camino een prachtige wagen ....maar die Negro velgenTexas Boy schreef:denk het ook, kom net thuis met een El Camino op mijn trailer,Dento schreef:Hans, jij parkeert die Fiat 500 gewoon in jouw truck, toch?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kledingmerken in USA, kopen en meenemen naar huis
- Color01
- Amerika-expert
Re: Kledingmerken in USA, kopen en meenemen naar huis
Het mooi is dat de originel Rallye wielen er ook bij zitten, dus de nieuwe eigenaar kan kiezen

- SteveHallemans
- Amerika-ontdekker
Voor deze vragen ze hier... 10.000 € ! Koopje of niet ???
Heeft 48.000 km op de teller !
I have a dream... but first 'dinner' !
- Color01
- Amerika-expert
Color01 schreef:Ford had de El Camino . en de Chevy had de El Camino Super sport.SteveHallemans schreef:Voor deze vragen ze hier... 10.000 € ! Koopje of niet ???
Dit is een van de minst populaire modellen, maar lijkt een nette prijs, afhankelijk natuurlijk wat voor een motor etc.SteveHallemans schreef:Voor deze vragen ze hier... 10.000 € ! Koopje of niet ???
Niet echt een merk, maar een keten die ik hier in Europa wel graag zou willen zien: Forever 21. Heb tijdens onze vorige reis daar een jurkje gekocht en ik krijg nog steeds reacties dat het zo'n mooi jurkje is. Ik verheug me er nu al weer op om daar in juni te gaan shoppen. Leuke kleren en hartstikke goedkoop! En allemaal nét even wat anders dan je bij de H&M vindt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1146 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 0 Reacties