Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Benzine weer onder de $2
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Benzine weer onder de $2
Die insurance kost ook geld, maar als je al die losse "extended warranties" optelt kost het ook een cent. Deze home onwners insurance dekt alle appliances, plumbing, electrical en dergelijke in en om het huis (de well pump is gedekt tot maximaal $1500). Afgelopen jaar hebben ze bijvoorbeeld de display in de ingebouwde magnetron vervangen, die deed het niet meer. Als ik daar zelf voor opdraai kostte het alleen al aan voorrijkosten en arbeidsloon $200. De verzekering kost $500/jaar, en je hoeft nooit op zoek naar een repairman. Je belt of gebruikt de website om je probleem te melden en binnen 1-2 dagen (afhankelijk van ugency) is er iemand bij je thuis. Ik heb er bijna elk jaar mijn geld wel uit gehaald, maar ik ben voornamelijk blij met het gemak ervan.
Dat klinkt inderdaad best handig Loek. Alsof je een huurder bent met een eigen huis.
Heeft zo'n type polis een een speciale naam?
Dora
Heeft zo'n type polis een een speciale naam?
Dora
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze worden "home warranties" of "home owners insurance" genoemd. Ik heb het via American Home Shield. Je vind hun website hier.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht