Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amerikaanse Tv-series
- thomasanten
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Re: Amerikaanse Tv-series
Ben afgelopen maanden begonnen aan Suits, vind ik wel stoer. En over de top serie: Entourage. Heerlijk om zonder na te denken naar te kunnen kijken, erg plezante serie (Helaas ben ik door alle seizoenen heen al).
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik download ook.
Ben ondertussen helemaal bij met White Collar. Echt leuke serie!
Over How I met your mother, ik vind de laatste seizoenen ook echt een pak minder goed, tegenover het begin. Tijd om de serie af te ronden, denk ik zo.
Gisteren ben ik begonnen aan The Walking Dead! Wow!! Ik was een beetje sceptisch op voorhand, want hoewel ik wel af en toe graag bovennatuurlijke series kijk, leken zombies me wel erg zo cliché horrorfilmachtig... Maar niks is minder waar! Echt een kwalitatieve serie. Heb enkel nog maar de pilot gezien maar ben al super benieuwd naar wat komt.
Ben ondertussen helemaal bij met White Collar. Echt leuke serie!

Over How I met your mother, ik vind de laatste seizoenen ook echt een pak minder goed, tegenover het begin. Tijd om de serie af te ronden, denk ik zo.
Gisteren ben ik begonnen aan The Walking Dead! Wow!! Ik was een beetje sceptisch op voorhand, want hoewel ik wel af en toe graag bovennatuurlijke series kijk, leken zombies me wel erg zo cliché horrorfilmachtig... Maar niks is minder waar! Echt een kwalitatieve serie. Heb enkel nog maar de pilot gezien maar ben al super benieuwd naar wat komt.

Jeeej, ik hou van Amerikaanse Tv-series. Ik ben vooral fan van de volgende:
* Law & Order (alle soorten)
* NCIS
* CSI (alle soorten)
* Grey's Anatomy
* Without a Trace
* Gossip Girl
* Sex and the City
* Rizzoli & Isles
* Cold case
* The Closer
Ik hoor steeds van mn beste vriendin dat ik toch eens een keer met Dexter moet gaan beginnen ...
Iemand nog ideeën van series die passen bij mijn lijstje?
* NCIS
* CSI (alle soorten)
* Grey's Anatomy
* Without a Trace
* Gossip Girl
* Sex and the City
* Rizzoli & Isles
* Cold case
* The Closer
Ik hoor steeds van mn beste vriendin dat ik toch eens een keer met Dexter moet gaan beginnen ...
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik kan me in het hele lijstje vinden :p.EvelienK. schreef:Jeeej, ik hou van Amerikaanse Tv-series. Ik ben vooral fan van de volgende:
* NCIS
* CSI (alle soorten)
* Grey's Anatomy
* Without a Trace
* Gossip Girl
* Sex and the City
* Rizzoli & Isles
* Cold case
* The Closer
Mss ook Private Practice, Criminal Minds (!!!), Revenge, Unforgettable, Pretty Little Liars en Bones?
Pretty Little Liars & Unforgettable ken ik niet! Maar is dat hetzelfde genre?! Ik hou ervanIk kan me in het hele lijstje vinden :p.
Mss ook Private Practice, Criminal Minds (!!!), Revenge, Unforgettable, Pretty Little Liars en Bones?

1998: West-Amerika
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik ( Ivonne ) ben nu begonnen aan de eerste 3 en een halve seizoenen van The Walking Dead!!
Dit is echt een serie voor mij, ik hou wel van een beetje griezelen!!
Waarom zijn die Amerikaanse Series toch zooooooo verslavend ??
Dit is echt een serie voor mij, ik hou wel van een beetje griezelen!!
Waarom zijn die Amerikaanse Series toch zooooooo verslavend ??

Laatst gewijzigd door ronenivonne op 20 jan 2013, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Lillyhammer, heerlijk. Steven van Zand (gitarist van The E-street band) is weer erg goed.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Net de eerste aflevering van The Following gekeken. Als het zo spannend blijft als de eerste dan heb ik een nieuwe favoriet!
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
TV zegt me niet zoveel, maar er is 1 serie die ik nu voor het 2de seizoen volg. Geen idee of je het in Belgie of Nederland ook kan zien:
Person of Interest
De 1ste aflevering vond ik niks, te ver gezocht. Maar nadien ben ik er echt van gaan houden!
Person of Interest
De 1ste aflevering vond ik niks, te ver gezocht. Maar nadien ben ik er echt van gaan houden!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wat een leuk topic!
Ben zelf ook verslaafd aan amerikaanse series. Heb er al aardig wat gezien maar momenteel volg ik nog
- Grey's anatomy
- Private practice
- Once upon a time
- Walking dead
- Amerikan horror story
- Game of thrones
Het lijkt heel wat maar het is natuurlijk maar 1 aflevering per week. Alleen private practice ben ik net in begonnen vanaf seizoen 1.
Binnenkort gaat walking dead weer verder en ik kan niet wachten was best weer spannend ook al vond ik het eerste seizoen nog steeds het beste.
31 maart gaat Game of thrones weer van start en daar kijk ik echt weer naar uit. Wat een super serie is dat!!!!!
Once upon a time vind ik seizoen 2 een stuk minder dan 1 maar toch blijf ik kijken
Gr. Laura
Ben zelf ook verslaafd aan amerikaanse series. Heb er al aardig wat gezien maar momenteel volg ik nog
- Grey's anatomy
- Private practice
- Once upon a time
- Walking dead
- Amerikan horror story
- Game of thrones
Het lijkt heel wat maar het is natuurlijk maar 1 aflevering per week. Alleen private practice ben ik net in begonnen vanaf seizoen 1.
Binnenkort gaat walking dead weer verder en ik kan niet wachten was best weer spannend ook al vond ik het eerste seizoen nog steeds het beste.
31 maart gaat Game of thrones weer van start en daar kijk ik echt weer naar uit. Wat een super serie is dat!!!!!
Once upon a time vind ik seizoen 2 een stuk minder dan 1 maar toch blijf ik kijken

Gr. Laura
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het nieuwe seizoen van Rules of Engagement is begonnen. Een van mijn favoriete sitcoms!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Paar goede nieuwe series, Banshee en The Following.
Waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel TV te kijken? Ik werk niet meer, maar heb het veel te druk om voor de TV te zitten, en heb natuurlijk ook weinig interesse.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Ik kan niet wachten op een nieuw seizoen van Game of Thrones, Sons of Anarchy & Downton Abbey.
Van de eerste heb ik geen idee of daar volgend jaar al een nieuw seizoen van komt overigens.
Verder kan ik geen genoeg krijgen van The Big Bang Theory... Ik vind het zo'n geweldige humor!
The Following lijkt me ook heel spannend, maar op de één of andere manier vind ik de tijd en rust niet om op de Nederlandse TV series te volgen.
Van de eerste heb ik geen idee of daar volgend jaar al een nieuw seizoen van komt overigens.
Verder kan ik geen genoeg krijgen van The Big Bang Theory... Ik vind het zo'n geweldige humor!
The Following lijkt me ook heel spannend, maar op de één of andere manier vind ik de tijd en rust niet om op de Nederlandse TV series te volgen.
Sandy
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vond de eerste aflevering van The Following erg goed!
-
- Amerikakenner
@ sandy game of thrones begint 31 maart weer op HBO. Ik kan ook niet wachten!!!
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
Ik ken The Following niet. Heb even gegoogled, ziet er inderdaad goed uit. Ik neem aan dat dat in België/Nederland nog nergens uitgezonden wordt/werd?
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Kijk over 30 minuten naar SBS6 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
The Following vind ik tot nu toe briljant. Is de eerste serie in tijden die ik écht spannend vind en waarbij ik geen tijd heb om andere dingen ernaast te doen.
Heeft iemand nog goede tips voor series in de lijn van Undercover Boss, Shark Tank, Amazing Race?
Ook één van mijn favorieten. Wij zijn een keer bij de opnames geweest en daarna ben ik het nog leuker gaan vinden.Petra/VS schreef:Het nieuwe seizoen van Rules of Engagement is begonnen. Een van mijn favoriete sitcoms!
Heeft iemand nog goede tips voor series in de lijn van Undercover Boss, Shark Tank, Amazing Race?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1185 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties