Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto's van Nederamerikanen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto's van Nederamerikanen

Bericht door Dento »

Ik zou ook wel graag een truck willen, maar ik mocht niet... :?
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

DixieChick schreef:Oh ja, en doe mij ook maar juwelen in plaats van een auto hoor..daar heb je in ieder geval niet dat ze meteen $2k minder waard zijn als je ermee de winkel uitloopt:)
Heb je weleens sieraden terug gebracht naar een juwelier of pawn shop, ze zijn echt niet zo waardevast als je denkt. Klomp goud is anders maar staat wat minder leuk bij de nieuwe laarzen :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Dento schreef:Ik zou ook wel graag een truck willen, maar ik mocht niet... :?
Watje :lol:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ha, deze dames kregen van papa wel een truck. Dit zijn de drie dochters van mijn Californische vriendin Trudie. Ze komen deze zomer met z'n allen naar Nederland, heb zo'n zin in een gezellige tijd met de dames.

Kleine Karly kan amper boven haar gele truck uitkomen, maar 'daddy likes us to be safe'. Dus rijden ze er alledrie zo'n grote bak vanaf hun 16e verjaardag. Leuk, zo'n papa die zo gek van auto's is.

Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Die middelste moet een trapje meenemen om te tanken :mrgreen:
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

DixieChick schreef:We hebben het er zelfs over gehad om een SUV te kopen, maar de truck te houden "on the side" :)
Ja, dat lijkt me op termijn toch ook wel wat. Maar goed, we hebben er momenteel gewoon de ruimte niet voor (je hebt gezien hoe klein onze oprit is :lol: ).
"Keep Georgia On Your Mind"
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Doe mij maar een jaren '70 Chevy truck als derde auto erbij... :wink:

Afbeelding
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Hubby wilde zijn truck inruilen voor een sportieve Pontiac G8, maar na behoorlijke regenval in 2009 hier in onze county toch maar besloten om de truck te houden. Rijd toch wel erg makkelijk door ondergelopen wegen, zodat niet de hele bedrading van een gewone auto naar zijn **** gaat als alles onder water staat.
Dochterlief heeft tegenwoordig haar rijbewijs en gaat aankomende zomer naar College, ze zit samen met Daddy te overleggen wat ze graag wil....waarschijnlijk een zuinige in de USA gebouwde Japanner of een VW Jetta.
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Mijn vrouw rijdt een Honda CRV uit 2002 en ik een auto van de zaak en dat is een Chevrolet Impala uit 2007. Volgende auto wordt een Toyota FJ Cruiser.

Ruud
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

FJ Cruisers zijn leuke aparte auto's, heb er diverse gereden en naar Nederland geëxporteerd. Ze zijn alleen niet echt veilig, je ziet weinig wat om je heen gebeurt door de kleine ramen en te grote reserve wiel achterop. Hier wat pics want niet iedereen kent ze

http://media.cars.ign.com/media/729/729653/imgs_1.html

eentje op mijn trailer

Afbeelding
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Texas Boy schreef:Auto van mijn vrouw

Afbeelding
Mooie wagen, al vind ik de voorkant van de '70-'76 Ranchero's veel mooier dan die van de '77-'79 jaren.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

nieuwenoord schreef:Ha, deze dames kregen van papa wel een truck. Dit zijn de drie dochters van mijn Californische vriendin Trudie. Ze komen deze zomer met z'n allen naar Nederland, heb zo'n zin in een gezellige tijd met de dames.

Afbeelding
Vrijgezel? :wink:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Yep, behalve dat kleintje in het midden ;-)

Mijn zoon en zijn vrienden zijn al van alles aan het organiseren om de dames bezig te houden als ze in juni hier naar toe komen :mrgreen: :lol: Peet heeft een maand bij hun opa en oma gezeten als een soort stage en ging regelmatig met de meiden op. Hij verheugt zich er zeer op. Want behalve mooie auto's hebben ze ook erg leuke smoeltjes.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Some guys have all the luck :roll:
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Myrte
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Myrte »

ik heb sinds enkele maanden een Volvo 740 wagon uit California.
europese kwaliteit, maar het USA gevoel !
voor mij de perfecte combi :)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

$%#@%$#@% k*t VW :evil:
Hij startte niet. Accu leeg
Ding weer opgeladen en toen reed ie weer.
Vanochtend naar de dealer geweest en die zeggen dat ik ergens sluiting heb waardoor de accu leegtrekt
Leuk in een auto waar kilometers kabel inzit. Kan de portemonnee wel weer trekken denk ik.
Eens kijken of mijn beun het niet kan (Touareg mechanic werkt bij in de weekenden tegen een veel gunstiger tarief :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Grote nadeel van moderne auto's, al die elektronica en computers. Als er iets kapot gaat is het lastig te vinden en word gelijk duur. Dit is ook voor mij een reden nu een auto te rijden met 4 jaar garantie, kopzorg minder :wink: Succes met zoeken.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Dat deed me hieraan denken:

If Windows were a car

At a recent computer expo (COMDEX), Bill Gates reportedly compared the computer industry with the auto industry and stated, "If GM had kept up with the technology like the computer industry has, we would all be driving $25.00 cars that got 1,000 miles to the gallon."

In response to Bill's comments, General Motors issued a press release stating, "If GM had developed technology like Microsoft, we would all be driving cars with the following characteristics:

1. For no reason whatsoever, your car would crash twice a day.

2. Every time they painted new lines on the road, you would have to buy a new car.

3. Occasionally your car would die on the freeway for no reason. You would have to pull over to the side of the road, close all of the windows, shut off the car, restart it, and reopen the windows before you could continue. For some reason you would simply accept this.

4. Occasionally, executing a maneuver such as a left turn would cause your car to shut down and refuse to restart, in which case you would have to reinstall the engine.

5. Only one person at a time could use the car unless you bought "CarNT," but then you would have to buy more seats.

6. Macintosh would make a car that was powered by the sun, was reliable, five times as fast and twice as easy to drive -- but it would only run on five percent of the roads.

7. The oil, water temperature and alternator warning lights would all be replaced by a single "general protection fault" warning light.

8. The airbag system would ask, "Are you sure?" before deploying.

9. Occasionally, for no reason whatsoever, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key and grabbed hold of the antenna.

10. GM would require all car buyers to also purchase a deluxe set of Rand McNally Road maps (now a GM subsidiary), even though they neither need nor want them. Attempting to delete this option would immediately cause the car's performance to diminish by 50 percent or more. Moreover, GM would become a target for investigation by the Justice Department.

11. Every time GM introduced a new car, car buyers would have to learn to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.

12. You'd have to press the "start" button to turn the engine off.

... volgens mij begint het er soms al aardig op te lijken...
Ingmar
Amerikafan

Bericht door Ingmar »

Wij gaan in ieder geval gewoon lekker op in de grote grijze massa : VW Jetta 2.0 GLS
Before "was", "was" was, "was" was "is".
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Loek schreef:11. Every time GM introduced a new car, car buyers would have to learn to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.

12. You'd have to press the "start" button to turn the engine off.

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer