Marjon
met de euro gebeurd helemaal niets, de dollar wordt sterker door de economische groei van america. het zal nog veel slechter worden, nu dollars kopen en niet van een credit card afhangen kan je wel eens een hoop euros besparen!Erwintje schreef:Wel ziek. Ga ik voor het eerst op vakantie naar Amerika gebeurd dit met de euro. Gelukkig hebben we in feb-mrt al wat dingen geboekt wat al afgeschreven is tegen een koers variërend van 1,30 tot 1,36
Denk je niet dat de EU noodmaatregelen gaat treffen om de val van de Euro te stoppen?be2712 schreef:met de euro gebeurd helemaal niets, de dollar wordt sterker door de economische groei van america. het zal nog veel slechter worden, nu dollars kopen en niet van een credit card afhangen kan je wel eens een hoop euros besparen!Erwintje schreef:Wel ziek. Ga ik voor het eerst op vakantie naar Amerika gebeurd dit met de euro. Gelukkig hebben we in feb-mrt al wat dingen geboekt wat al afgeschreven is tegen een koers variërend van 1,30 tot 1,36
Nou ja, ik weet het ook niet... Ik hoop dat hier wat mensen er meer verstand van hebben...Sel schreef:Goed zo Mack, das positief~! En ik mag het wel hopen ja...
Zo goed gaat het nou ook weer niet in de VS. Ligt nog genoeg ellende in de kast, alleen wordt daar nu even fijn niet naar gekeken en is alle aandacht op de Eurolanden gevestigd.be2712 schreef: met de euro gebeurd helemaal niets, de dollar wordt sterker door de economische groei van america. het zal nog veel slechter worden, nu dollars kopen en niet van een credit card afhangen kan je wel eens een hoop euros besparen!
de euro "valt" amper of niet, het is de dollar die sterker wordt!Mack schreef:Denk je niet dat de EU noodmaatregelen gaat treffen om de val van de Euro te stoppen?be2712 schreef: met de euro gebeurd helemaal niets, de dollar wordt sterker door de economische groei van america. het zal nog veel slechter worden, nu dollars kopen en niet van een credit card afhangen kan je wel eens een hoop euros besparen!
en aan een creditcard hangen geen kosten?Bernou schreef:Ik ben geen expert, maar ik hoor allemaal mensen om mij heen zeggen dat de euro waarschijnlijk ietsje sterker wordt en de komende tijd vrij stabiel...
Als je nu dollars koopt dan is het toch ook een ongunstige koers vanwege de extra kosten die er aan hangen?
be2712 schreef:de euro "valt" amper of niet, het is de dollar die sterker wordt!
op valuta kun je nooit voorspellingen doen, ik ben al jaren trader op de beurs, valuta is een van de weinige dingen waar ik afblijfRoyBergen schreef:dat klopt harry, een tijd geleden moesten we 10 noorse kronen betalen voor 1 euro , nu nog maar 8....... de euro wordt zwakker, tegen bijna alle andere valuta.....
de dollar is voor ons nedernoren ook behoorlijk duurder geworden, toch niet zoveel verschil als de euro.....
Het moet eerst rustiger worden in de markt, voor we weten waar we staan.......moeilijk om nu nog een voorspelling te doen....