even een foto 'geleend' van de FB van David Gray (heerlijke singer songwriter, voor wie 'm niet kent)
volgens mij vinden velen op dit forum het wel een goeie
Er zijn weer veel mooie foto's gepost de laatste weken. Ik vond het tijd worden voor een nieuwe bijdrage van mijn kant. Onderstaande foto heb ik gemaakt tijdens onze laatste vakantie in 2010, in White Sands:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino schreef:Er zijn weer veel mooie foto's gepost de laatste weken. Ik vond het tijd worden voor een nieuwe bijdrage van mijn kant. Onderstaande foto heb ik gemaakt tijdens onze laatste vakantie in 2010, in White Sands:
Ik quote niet veel en graag foto's maar ... gewoonweg prachtige foto Jacqueline !!
Deze had mijn stem gehad als je hem op de meetingwedstrijd had binnen gebracht (sorry Thuul )
Rudolfje, die eerste van DV mag zo aan de muur hier !
Wat kijk ik nu al uit naar DV aanstaande juni
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
In de lobby van het Bellagio in Las Vegas heeft men een prachtig plafond geplaatst. Ik vind het in ieder geval schitterend en heb een poster laten maken van de volgende foto. Ik hoop dat jullie hem ook mooi vinden.
De glasbloemenfoto van het plafond in het Bellagio Hotel in Las Vegas, die meedeed bij de AA-meeting fotowedstrijd, was van mijn hand.
Wij hebben de foto inmiddels laten vergroten en inlijsten en wij hebben die een plaats gegeven in onze woonkamer.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.