6. Het adverteren van producten, diensten of websites op de forums is strikt verboden. Dus: geen links naar concurrerende websites of sites met een commerciële boodschap. Dit geldt ook voor handtekeningen (signatures)! Indien er behoefte aan is, zal ik een advertentieforum overwegen. Mail of PM de forumbeheerder als je hierover een mening hebt.
Je hebt al een PB van een van de moderators ontvangen over een andere post en nu ga je het hier wederom proberen.
Ik schrijf op diverse Forums en de regels zijn blijkbaar verschillend, misschien is het een goed idee om een advertentieforum te maken, er is blijkbaar behoefte aan, Hans
Daarom is het ook verstandig om de forumregels te lezen voordat men gaat posten.
Gezien het gegeven dat je (voor een deel) afhankelijk bent van deze handel lijkt het mij niet meer dan normaal dat je op de hoogte bent van de regels voordat je gaat posten.
Als je meer wil weten over adverteren op Allesamerika.com kan je hier een en ander lezen http://www.allesamerika.com/amerika-sponsoring.html
Een berichtje naar de webeigenaar is zo verstuurd en kan een heleboel problemen voorkomen.
Mack schreef:
Ik bedoelde het wat anders. In NL staan er ook genoeg te koop, dus je hoeft ze niet speciaal uit Amerika te halen. En met alle invoerheffingen, keuringen en transportkosten is het halen uit Amerika niet heel veel goedkoper dan een auto te kopen die al in Nederland is.
Bovendien: de 65/66 Mustangs zijn ook gewoon in Amsterdam gebouwd! Dus je kunt een Mustang rijden die nooit in Amerika is geweest.
Een Mustang is inderdaad in Amerika ook niet spotgoedkoop,maar als je ziet wat een echt mooie hier moet kosten verdien je er nog wel aan.
Als je echt wat wilt verdienen kan je beter naar "gewone" klassieke auto's kijken, ik kon van een kennis een 64'er Oldsmobile kopen voor 1200 euro, nette staat, als je hem hier op kenteken hebt ben je dan ongeveer 3500 euro kwijt,en je verkoopt hem dus voor het dubbele....
Ook een goede handel is een BPM vrije zakelijke jonge truck. Aanschaf incl. alle kosten misschien 18.000 euro en je kan hem verkopen met 9000 euro winst, niet verkeerd, je moet wel wat geduld hebben. De auto's die je noemde zijn interessant omdat de aanschaf en kosten laag zijn, dus het risico ook.
Ik heb hier ook een vraag over, maar ik krijg de melding als ik een PB stuur naar bepaalde gebruikers uit dit topic dat deze gebruikers niet meer bestaan?
Dit is een gedeelte van de PB die ik graag wilde versturen, misschien kunnen andere forumleden meer vertellen?
''Zou ik wat globale informatie kunnen krijgen over het gratis importeren/meenemen van een auto uit de VS?
Wat zijn de basis eisen bijvoorbeeld voor het importeren en welke auto's en met welke waarde zijn het aantrekkelijkst? En wat zou het uiteindelijke rendement kunnen zijn?''
is er iemand van dit forum die een auto heeft meegenomen uit de states? wat waren de haken en ogen van het importeren? Is het uberhaupt mogelijk als green card winnaar na een jaar tax free een auto naar Nederland te verschepen?
Verschepen op een tax free basis gaat volgens mij alleen als je dit in het kader van een verhuis terug naar Nederland doet, dus als hij met je huisraad terugkeert. Informeer anders eens bij de douane in Nederland, want dat zijn dan toch diegene die daar over moeten oordelen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
is er iemand van dit forum die een auto heeft meegenomen uit de states? wat waren de haken en ogen van het importeren? Is het uberhaupt mogelijk als green card winnaar na een jaar tax free een auto naar Nederland te verschepen?
bedankt
Dacht dat de auto minimaal een half jaar op naam gestaan moet hebben en in Nederland moet de auto een half jaar op naam blijven waarna je hem mag verkopen. Wij kunnen tegen die tijd alles regelen.
En hij moet een RDW keuring ondergaan en soms moet je wat dingen aanpassen om de auto goed gekeurd te krijgen.
Zo hebben bijna alle auto's in Amerika geen mistlamp achter. In Nl verplicht zeg maar.
bedankt
Dacht dat de auto minimaal een half jaar op naam gestaan moet hebben en in Nederland moet de auto een half jaar op naam blijven waarna je hem mag verkopen. Wij kunnen tegen die tijd alles regelen.
Als alles doorgaat zal ik het via jullie doen
bedankt voor de replys so far
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.