Haha jullie reacties zijn echt leuk.
Strijken ja, dat is er ook zo 1! Ik haat strijken (deed ik ook al in Nederland) maar in Amerika helemaal. Maar in Nederland had ik (bij de Wehkamp) zo'n stoomstrijkijzer voor iets van € 80,- gekocht om die kleine dingetjes mee te doen. Maar ik kan hier dus nergens zo'n ding vinden he? Ja, een hele dure van iets van $ 350,- van Rowenta. Dus ga je je echt afvragen of Amerikanen dan gewoon niet strijken ofzo? Ik weet het nog steeds niet
En "live and let live" spreekt me enorm aan en het is ook niet zo dat ik me "erger" aan mensen die in pyama lopen of die gemakzuchtig zijn (sterker nog, ik pas qua gemakzucht juist heel goed bij Amerika), ik vraag me gewoon af of er een oorzaak voor te bedenken is. Ik verbaas me overigens wel over dat "Dutch people" zo weinig werk uren maken, helemaal als je dat dus af zet tegen de ijverigheid aan de andere kant. Zou dat dan wellicht een oorzaak kunnen zijn, Nederlanders (of Europeanen) werken minder uren dus hebben ze meer energie om ijverig op andere vlakken te zijn? Mmmm... interessant