Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Flinke USA afdeling bij de AH
Re: Flinke USA afdeling bij de AH
De Britse winkel Thomas Green''s in Den Haag (Frederik Hendriklaan) verkoopt ook veel Amerikaanse produkten.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vind je? Het is met name erg Brits. Ik heb eigenlijk op Starbucks Via Coffee nog nooit Amerikaanse producten gezien daar. Niet dat Brits niet leuk is, ik kom er nog steeds erg vaak voor m'n vaste Britse boodschappenthebes schreef:De Britse winkel Thomas Green''s in Den Haag (Frederik Hendriklaan) verkoopt ook veel Amerikaanse produkten.

States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Welk merk koop je daar? Dan ga ik die ook eens proberen.Jasmino schreef: Maar toch kom ik er wel eens, de laatste keer voor de echt lekkere salsa. Die vind ik in NL nergens, en de merken die je hier krijgt zijn lang zo lekker niet.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Pace chunky salsa:

Hij is er in mild, medium en hot en wij kopen altijd de medium, die is in vergelijking tot de merken die je hier krijgt lekker pittig. Wij gebruiken deze in sauzen, maar ook bij de chili of gewoon bij de tortilla chips als hartig hapje.

Hij is er in mild, medium en hot en wij kopen altijd de medium, die is in vergelijking tot de merken die je hier krijgt lekker pittig. Wij gebruiken deze in sauzen, maar ook bij de chili of gewoon bij de tortilla chips als hartig hapje.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Aha, dank je wel! Ik ga die dan binnenkort ook kopen. Want inderdaad, de merken van hier zijn het toch niet helemaal.
Verkopen ze er ook Relish (gemalen augurkprutje van Heinz)? Daar vind ik veel meer smaak aan zitten dan aan normale augurkschijfjes.
Ik heb er nooit op gelet omdat ik het niet nodig heb maar ik denk dat ze het er vast wel verkopen. Ze verkopen nl. ook heel veel Britse spullen. Volgende week of de week erop ga ik er weer naar toe. Moet ik even voor je kijken? Stuur me dan even een pb om te herinneren.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik gebruik het als basis saus voor mijn spagetti. Ook Pace mediumJasmino schreef:Pace chunky salsa:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat grappig, Mark! Daar zou ik nu niet aan denken. Ik gebruik hem vooral in Mexicaanse gerechten. Maar hij is wel erg lekker hè? Hij kost bij Kingsalmarkt maar liefst € 4,99 per pot, maar ik heb het er wel voor over.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Bij de jumbo hebben ze ook een klein assortiment aan amerikaanse producten, tenminste bij die bij mij in de buurt iig wel, oa taartmix & maple syrup. Mountain Dew werd eerst ook verkocht maar die kan ik bij ons helaas niet meer terug vinden.
Ik ben al een paar jaar niet meer bij Thomas Green's geweest. Ik vond er destijds Amerikaanse pretzels, peanut butter, smeerkaas in tube, mini marshmellows, rootbeer. Bij de AH's in Rotterdam (nog) niet te koop.Georgie schreef:Vind je? Het is met name erg Brits. Ik heb eigenlijk op Starbucks Via Coffee nog nooit Amerikaanse producten gezien daar. Niet dat Brits niet leuk is, ik kom er nog steeds erg vaak voor m'n vaste Britse boodschappenthebes schreef:De Britse winkel Thomas Green''s in Den Haag (Frederik Hendriklaan) verkoopt ook veel Amerikaanse produkten.
- Georgie
- Amerika-expert
Ik was er toevallig gisteren nog en had nog even gekeken. Ze hebben wel wat Amerikaanse spullen, zoals bijvoorbeeld Betty Crocker bakspullen, maar dat verkopen ze ook gewoon in Engeland. Ik vind het zo'n heerlijke winkel.
Ik heb vanochtend op Schiphol nog even Pretzel Bites gekocht.
Ik heb vanochtend op Schiphol nog even Pretzel Bites gekocht.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Ik kan in Den Haag ook Kelly's Expat Services aanraden! Zit in de Piet Hein Straat. Ook een winkel met voornamelijk Britse spullen, maar ze hebben een flink aanbod aan Amerikaanse dingen. Heb er zelfs een keertje Sam Adams Boston Lager gekregen.
Ik hoop dat ze er nog zitten. Ik ken iemand die de eigenaar kent en ze waren een tijd geleden van plan om richting Ierland te verhuizen.
Ik hoop dat ze er nog zitten. Ik ken iemand die de eigenaar kent en ze waren een tijd geleden van plan om richting Ierland te verhuizen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Georgie
- Amerika-expert
Das bij mij op de hoek maar stom genoeg nog nooit geweest, Clint!
Vanochtend zijn we even naar de nieuwe verbouwde Kingsalmarkt geweest in Amstelveen. Zag er echt onwijs mooi uit. Maar wat wel jammer is, is dat het nu toch veel meer op een echte supermarkt lijkt waar je ook je dagelijkse boodschappen kunt doen met standaard artikelen. Was eerst ook al wel zo, maar nu lijkt dat wel meer te gebeuren. Veel Amerikaanse en Britse producten staan ook tussen de gewone producten nu, niet meer echt samen op één plek. Alhoewel de cereal aisle nog steeds wel echt groot Amerikaans is, en daar staan verreweg ook de meeste Amerikaanse producten naast (bij de kassa is dat). Al met al is het dus even zoeken en wennen (we zagen bijv ook geen poptarts, maar ik kon wel light corn syrup kopen voor de pecan pie die ik ga bakken van de week), maar het ziet er mooi uit!
Vanochtend zijn we even naar de nieuwe verbouwde Kingsalmarkt geweest in Amstelveen. Zag er echt onwijs mooi uit. Maar wat wel jammer is, is dat het nu toch veel meer op een echte supermarkt lijkt waar je ook je dagelijkse boodschappen kunt doen met standaard artikelen. Was eerst ook al wel zo, maar nu lijkt dat wel meer te gebeuren. Veel Amerikaanse en Britse producten staan ook tussen de gewone producten nu, niet meer echt samen op één plek. Alhoewel de cereal aisle nog steeds wel echt groot Amerikaans is, en daar staan verreweg ook de meeste Amerikaanse producten naast (bij de kassa is dat). Al met al is het dus even zoeken en wennen (we zagen bijv ook geen poptarts, maar ik kon wel light corn syrup kopen voor de pecan pie die ik ga bakken van de week), maar het ziet er mooi uit!
Ik ben benieuwd! Maandag of dinsdag ga ik er naar toe. Moet hoognodig voorraad aanvullen.
Ik werk bij de ah en heb in de computer gekeken maar bij de normale ah is de mountain dew nog niet te bestellen.
De ah in dordrecht zal dus wel een franchise zijn. Ik check t gewoon eens in de zoveel tijd of het ondertussen al wel gaat he. Dan kan ik hier wat mannen blij maken.
Groetjes tamara
De ah in dordrecht zal dus wel een franchise zijn. Ik check t gewoon eens in de zoveel tijd of het ondertussen al wel gaat he. Dan kan ik hier wat mannen blij maken.
Groetjes tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
Zag net bij het surfen dat er In nederland al het amerikaanse snoep wordt verkocht. Ze hebben echt alles! Had ze even geemaild en ze hebben 14.000 snoep artikeln en de M&M koptelefoon! Ik ga ze even volgen op facebook want je kan er nu een hele doos Wonka laffy taffy winnen, mischien is dit iets voor de AH!