Dat is een Waal. Daarom verkies ik Vlaamse mannen.
Al moet ik zeggen dat ik ook geen slechte indruk heb van de Amerikaanse mannen die ik ken: heel beleefd en hoffelijk t.o.v. mij als vrouw! (maar ik ken nog niet 0,000001% van de Amerikaanse mannen)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
San Francisco. Hij komt hier volgende week naartoe voor een week. En dan half maart ga ik met hem mee terug voor 3 maanden. En wanner zie jij deze man dan?
Assia schreef:San Francisco. Hij komt hier volgende week naartoe voor een week. En dan half maart ga ik met hem mee terug voor 3 maanden. En wanner zie jij deze man dan?
Geweldig, ik ben zeer benieuwd hoe dat verloopt! Ik zie hem morgen, ga naar duitsland... zenuwen worden met het uur meer
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
O my god ik zou echt op van de zenuwen zijn . weet precies hoe je je gaat voelen. ga je hem afhalen op de luchthaven? hoelang had je contact met hem?
Nou, hij woont dus op iets meer dan een uurtje treinen van mij vandaan. Dat is het voordeel van in het oosten wonen Dus niks ophalen, elkaar gewoon zien op het treinstation en dan zien we wat de dag zal brengen...
Ik ken hem pas een paar weken, maar het voelt zo goed dat we niet meer langer konden wachten! Fijn dat er iemand is die met mij kan meeleven
Nou, hij woont dus op iets meer dan een uurtje treinen van mij vandaan. Dat is het voordeel van in het oosten wonen Dus niks ophalen, elkaar gewoon zien op het treinstation en dan zien we wat de dag zal brengen...
Ik ken hem pas een paar weken, maar het voelt zo goed dat we niet meer langer konden wachten! Fijn dat er iemand is die met mij kan meeleven
O lekker, zo in de buurt Ja ik wist met deze man in de eerste week ook al dat ik hem wilde zien, hij mij ook maar het kon gewoon echt niet eerder. Het is bijna surreal gewoon. Maar het is nu wel een beetje alles of niks, ik zou echt geen vrienden met hem kunnen zijn denk ik
Maar echt leuk voor je!
Assia en Youdid zijn al helemaal aan het inburgeren in de USA.
Ik stond een maand geleden bij Starbucks op schiphol en toen hoorde ik naast me twee amerikaanse meisjes praten over hun dates en hoorde alleen maar de volgende teksten:
"I was like OMG and he was like hell yeah!"
"Cindy poked me and was like uhuuhuuu"
"John called me 2 days ago and I was like OMG again! I am so totally into him!"
Hahahaha, dat zijn dingen waarvan ik hoop die niet over te nemen! vooral dat "like" in elke zin, vet irritant
O mijn god zeg ik zelf wel regelmatig maar dat is nog niet zo erg
Hoe staat het dan met jouw Amerikaans?
DejaVu schreef:Assia en Youdid zijn al helemaal aan het inburgeren in de USA.
Ik stond een maand geleden bij Starbucks op schiphol en toen hoorde ik naast me twee amerikaanse meisjes praten over hun dates en hoorde alleen maar de volgende teksten:
"I was like OMG and he was like hell yeah!"
"Cindy poked me and was like uhuuhuuu"
"John called me 2 days ago and I was like OMG again! I am so totally into him!"
Zo grappig
En ik altijd maar denken dat ze alleen zo praten op MTV en Dr. Phil
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.