Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het grote Google Earth Topic.

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Nee, AMARC en Pima zijn niet hetzelfde, alhoewel ze vlak bij elkaar liggen. Pima ligt zuidelijk van de East Valencia Road en AMARC ligt ten noorden.
Om een bezoek te kunnen brengen aan AMARC moet je van te voren schrijven. Ter plekke een bezoek regelen, weet ik van horen zeggen, is het zeer hoogst waarschijnlijk niet mogelijk. Tijdens een basevisit wordt je in een bus het veld rondgereden.

Vlak bij op het terrein van AMARC (of omgedraaid :wink: ) ligt Davis Monthan AFB. Zij vliegen hoofdzakelijk met de A-10
Afbeelding
Deze is overigens van Spangdahlem in Duitsland. Davis Monthan heeft DM als staartcode.
Een basisbezoek regelen is vooralsnog niet mogelijk omdat deze basis operationeel bij de USAF (United States Air Force) hoort.

Even verderop ligt Tucson Int. Airport en daar staat een wing met F-16's van de ANG (Air National Guard) ofwel de Weekend-warriors.
Afbeelding
Omdat dit geen USAF-veld is, kun je hier makkelijker een bezoek regelen. Ook hier weer vooraf regelen!
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Ik weet het niet precies maar volgens mij horen ze bij elkaar.

Hier is PIMA: 32° 8'22.74" N 110°52'4.00" W - echt om de hoek bij AMARCS. Vanuit PIMA organiseren ze ook tours naar de "boneyard".

http://www.pimaair.org

** Update - zie expert advies van Rene hierboven.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer