Rob schreef:Ere wie ere toekomt maar ik geloof niet dat Roland als eerste met dat idee kwam.
Klopt Rob!
Jij schreef eerder al het volgende:
Let wel op er zitten volgens mij een deel van de vaste forumschrijvers op dit moment in de USA, dus misschien moeten we dit in het najaar doen.
Het najaar, okt/nov en misschien zelfs wel dec lijkt mij nl. ook een geschikt moment voor een meeting. We maken dan vast alweer plannen voor volgende jaar en met zo'n meeting doen we weer vele ideeën op.
Misschien zou er voor het programma voor de meeting een poll of enquete kunnen komen? Een ieder kan dan zijn of haar voorkeur geven v.w.b. locatie, voorkeurs datum, soort gelegenheid, dag- en/of avondvullend programma, kosten e.d.
Eigenlijk is het best wel jammer dat onze vrienden in Amerika (waarschijnlijk) niet van de partij kunnen zijn.

Terwijl Jan uit Chicago met het idee kwam voor een meeting...
Maar wellicht kunnen zij, zoals Dennis al aangaf, een eigen meeting organiseren.
Dennis schreef:En hoe zit het met de Neder-Amerikanen? Willen jullie misschien tegelijkertijd een eigen meeting in de VS organiseren?
Qua locatie zullen zij waarschijnlijk meer moeite hebben met het vinden van een "centrale" lokatie...
Roland