Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Starbucks

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Verslaafd?

Bericht door nieuwenoord »

Jee, jij let goed op . Dat schreef ik vanochtend heeeeeeel vroeg net voor we in de taxi naar het vliegveld stapten en nu zit ik dit te typen met zicht op de zonsondergang in Aruba!
Oeps, zeggen ze hier weleens dat ik verslaafd ben mijn PC .... :offtopic:

Geniet van Aruba!!!
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Jan Visser schreef:Ik heb hier over nagedacht en dat heeft volgens mij inderdaad met geld te maken maar nog veel sterker met lifestyle. Nederlanders ontbijten met de familie thuis, kop koffie, krant erbij en dan naar het werk. Meestal is de commute ook relatief kort.

Hier in de VS is het veel meer een start "on the go". Enorm vroeg op, Starbucks of Dunking Donuts in de morgen, grote kop in de cupholder in de auto en dan een uur koersen naar het werk. Het "past" gewoon veel beter.
Ik denk het ook, tenzij je het concept wat verandert. Als je er een lunch gelegenheid van maakt, kan het denk ik een groot succes worden hier. Starbucks heeft de naamsbekendheid inmiddels om ook een populaire tent hier te worden.
Petra/VS schreef: Jee, jij let goed op ;). Dat schreef ik vanochtend heeeeeeel vroeg net voor we in de taxi naar het vliegveld stapten en nu zit ik dit te typen met zicht op de zonsondergang in Aruba!
Ik denk automatisch in Eastern Standard Time ;)
Nog een fijne vakantie op Aruba!
Sandy
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Petra/VS schreef: nu zit ik dit te typen met zicht op de zonsondergang in Aruba!
En maar klagen dat Amerikanen zo weinig vakantie dagen hebben :lol:
Rob
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mij hoor je niet klagen, hoor :lol: ! Rick heeft vijf weken plus personal days. 8) Om on topic te komen, helaas hebben ze hier nog geen Starbucks, dus ik zal mijn caramel macchiato's moeten missen :cry: :D
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
muffles
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door muffles »

lekker hoor.. je hoort me niet klagen als ik hier een vanilla cappuchino of frappuchino kan krijgen :)
Bekijk mijn persoonlijke
website op
http://www.muffles-online.com.
'Personal art, games & fun!'
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Deze week genoten van een heerlijke Starbucks cappucino om de hoek van de camping bij Athene (Kifisia). Maar wat een prijzen hier in Europa. Dat bakje cappucino (+/- 300 ml) kostte maar liefst ¤ 3,35!!!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

wendyjol schreef:Deze week genoten van een heerlijke Starbucks cappucino om de hoek van de camping bij Athene (Kifisia). Maar wat een prijzen hier in Europa. Dat bakje cappucino (+/- 300 ml) kostte maar liefst ¤ 3,35!!!
Hoi Wendy,

Welkom terug. Duur he in Europa. Daarom ga ik volgende week maar In Amerika naar Starbucks...... :wink:
Ik wil nu een keer de veelgeprezen frappucino eens proberen.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

zo goedkoop is het ook niet in amerika, hoor. je bent voor een caramel frappucino al gauw $4 kwijt (gemiddelde size) + tip. Ik ben per dag zowiezo $10 kwijt aan koffie en toebehoren in de US (tenminste op vakantie dan).

Goedkoper dan in Europa zeker, maar het is niet je 99ct cup of coffee met endless refills.

wel zo de moeite waard, though. have one for me :beerchug: (denk frapp ipv beer)

doreen
SEEING IS BELIEVING
Sylke
Amerika-ontdekker

Bericht door Sylke »

Hier nog een starbucksgek.
Voor mij telt ook het hele sfeertje. Ik vind het heerlijk om daar een poos te zitten kletzen/niksen/schrijven/lezen met een bak koffie onder het genot van wat jazzmuziek.
Helaas is dat er tegenwoordig met kids er minder bij, telkens als m'n man en ik er zijn (we hebben elkaar notabene grotendeels leren kennen daar) met ze gaan ze na een poosje uiteraard alweer herrie schoppen. We gaan er toch altijd even langs als we in Northampton zijn. (soho-achtig stadje in de buurt)
Maar, wat zag ik vandeweek? vlaknaast waar we altijd al onze boodschappen doen (Bj's, Walmart etc) komt een starbucks!
Hoera!
Mijn favoriet in de winter is meestal een gewone latte. De smaakjes vind ik lekker, maar iedereen maakt ze anders en ze gooien er al gauw teveel siroop in, en dan vind ik het te zoet.
Mijn favoriet in de zomer is ook de caramel frappuchino, uiteraard MET veel slagroom. Sindskort nog een nieuwe favoriet, de Tazo green tea frappuchono. Geen coffie dus maar een groene thee creme mixje met slagroom. Erg verfrissend!

Trouwens, mijn sesseo is me ook heilig. Vind het zo fantastisch dat ik nu gewoon in de supermarkt (maar bij Target is het goedkoper) DE koffie kan kopen. Dat het prijzig is neem ik dan voor lief, het is het me waard!
osc
Amerika-ontdekker

Bericht door osc »

voor de liefhebbers: http://daemlich.net/10249
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

osc schreef:voor de liefhebbers: http://daemlich.net/10249
LOL :hilarious:
GEoDLeto
Amerikafan

Bericht door GEoDLeto »

Dunkin' Donuts! Dunkin' Donuts! Dunkin' Donuts! :P
24th of September, 2 year wedding anniversary :D
During the romantic dinner she said:
I love you, but I need to burp now...
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

osc schreef:voor de liefhebbers: http://daemlich.net/10249
hij is echt leuk, en herkenbaar :lol:
doreen
SEEING IS BELIEVING
Dirkje
Amerika-ontdekker

Bericht door Dirkje »

Het maakt niet uit hoe laat mijn dag begint maar de eerste stap is richting koffie machine. Heerlijk! Vorig jaar bij de Starbucks mijn baristo espresso maker gekocht en het leven is een feestje. Iedere ochtend een lekker bakkie. Starbucks en ik hadden altijd ruzie. De venti latte, altijd te slap, 1 of 2 extra shots konden het ook niet meer leuk maken. In de garage staat op een plank de Senseo stoffig te worden. Altijd dat deksel dat vacuum trok precies op het moment dat ik even aan mijn verslaving toe moest geven. Gelukkig zit er om de hoek van mijn werk in het benzine station een cubaan. Die staat daar lekker de hele dag voor 50 cent hele strakke bakkies te maken.
Het valt me trouwens wel op dat als ik voor mijn werk in Colombia ben ik op ons bedrijf daar dus absoluut geen koffie drink. En echt ik heb een verslaving. In de ochtend word er koffie in het aparaat gegooid en de hele dag word het bijgevuld met water. Gekookte melk heb ik geen probleem mee maar wel tegen te veel gekookte melk. En dan tot slot 3 flinke scheppen suiker brrrrrrr. En aangezien er speciale mensen zijn de koffie uit te delen mag ik het niet zelf regelen.

Walmart een absolute aanrader. Vooral als je een super center kunt vinden. Heel veel goedkope 't-shirts en dvd's (meestal niet in NL afspeelbaar). Let vooral ook even op het bloemenhoekje want die komen bij mij vandaan. Succes met het shoppen!
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

(meestal niet in NL afspeelbaar).
Dat is niet helemaal waar hoor. Het ligt er aan of je een regiovrije dvd-speler hebt en of je tv het aankan. Maar de meeste moderne kunnen dat wel. Ik ga dit jaar lekker seizoen 3 en 4 van Everybody Loves Raymond kopen, vorig jaar deel 1 en 2 gekocht.

Leuk, van die bloemen bij Wal-Mart. Ik vind het altijd zo geinig dat ze daar in de koelkast staan.
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Voor mij een koffie van de dag, maar met een extra expresso-shot.
Anders smaakt hij maar flauwtjes.
Vind Starbucks niet slecht voor Amerika, maar heel eerlijk verkies ik toch de koffie die je hier krijgt.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Hey Njit, nog bedankt voor de tip - Zit nu wel met zes grote pakken Cappuchino Melk ;)

Afbeelding
Sandy
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Hey Njit, nog bedankt voor de tip - Zit nu wel met zes grote pakken Cappuchino Melk ;)
Het is dat je niet in Heerenveen woont, anders had ik je er graag vanaf geholpen hoor... :wink:

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Ik ben as. woensdag jarig, ik denk dat ik dan wel een eindje kom ;)
Sandy
maxsmommy75
Amerika-ontdekker

Bericht door maxsmommy75 »

Over die senseo smaken; mijn schoonouders uit amerika zijn op dit moment bij ons op vakantie en ze hadden voor ons Senseo Vienna meegenomen. Met hazelnut walz flavor, heeeeeeel anders dan onze Vienna. Wij zijn er helemaal blij mee. Ik heb geluk want mijn vriend is amerikaans militair die hier gestationeerd is en die krijgen een postadres van het leger wat door amerikaanse bedrijven als 'domestic' mail word gezien dus wij kunnen gewoon alles bestellen wat we willen uit amerika en we kunnen naar de commisary (supermarkt op de basis).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer