Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

noodtoestand vanwege ijsstorm

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: noodtoestand vanwege ijsstorm

Bericht door Petra/VS »

Nee, ik ben een skateboarder mom, way more cool ;). Maar we gaan nu wel erg off topic. Weer on topic: het heeft vandaag goed gedooid, maar in de schaduw zijn de stoepen nog ronduit ijsbanen en niemand, die er wat aan doet :evil: .
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Hier begint het ook wat te smelten. Hoofdwegen zijn allemaal schoon maar bij mij in de straat kun je nog gewoon schaatsen :lol:
Tsja, ik woon in een prive straat en daarom moeten wij zelf iemand inhuren met de buurt.
dat hebben we ook gedaan maar het is alleen sneeuw schuiven, niet pekelen.
Applejuice
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Applejuice »

Vandaag moest ik weer gewoon naar school, maar wat was dat eng zeg!

Ik hoef maar heel kort te lopen naar m'n busstop, maar het was zo ontzettend glad! Na de sneeuw is het hier gisteravond/nacht gaan regenen, wat er dus voor zorgde dat de hele stoep een dikke ijslaag was..

Nu is het allemaal wel aan het smelten trouwens.
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Hier hebben ze eventuele flurries voorspeld voor morgenavond. Ik vermoed dat werkelijk ALLES gesloten gaat worden als dat gebeurd. Voor een beetje natte sneeuw..het moet niet gekker worden!
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
peet
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door peet »

Hier dan wel geen storm meer maar vanmorgen zaten wij mooi zonder stroom. Reden, een kabel afgebroken door het ice. Het is hier meer ruim -20C af en toe niet te banken zo koud. Een gedeelte van de parkeerplaats hier is vorige week een laag ice van 4 cm komen te liggen. Enigste remedie is hakken, want zou smelt er alleen maar een beetje in.

We doen nog steeds verwoede poginge om de kest versiereing van het motel af te krijgen, maar die zit helemaal vast gevroren aan de dakgooi. LOL

Maar er komt verbetering. Komend weekend wordt het ruim boven nul. T shirt opzoeken dus..
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Every day is a gift, not a given right
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Oei, hier vandaag 18 graden celsius. Het ijs smelt nu snel

Ik baal wel. Een van mijn huurwoningen staat leeg en de verwarming was kapot. Gerepareerd maar dan gaat de blower motor vervolgens kapot en dat wist ik even niet met als gevolg bevroren leidingen :roll:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer