Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hier keek ik toch wel even van op !

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Hier keek ik toch wel even van op !

Bericht door Dento »

Ruud2004 schreef:Wist je trouwens dat "Fat Tire" (een heerlijk biertje in Amerika) ook Belgisch is ?
Yep, en het komt van de New Belgium Brewery (gestart door een Belgische brouwmeester) uit Fort Collins, Colorado - laten we daar nu net naar toe verhuizen (in het begin)... ik denk dat we daar wel vaker zullen zijn, bij New Belgium: je kunt er gratis proeven, en aangezien we in het begin nog geen baan zullen hebben... :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Mrjn schreef: Een vriendin van ons heeft Duitse voorvaderen aan vaders kant, ze heeft ook een Duitse achternaam. Van moeders kant komen ze uit Scandinavie. Je zult haar nooit horen zeggen dat ze Duitse voorouders heeft, ze vertelt alleen maar over de Scandinavische kant. Duits klinkt niet zo romantisch... Maar nu kan ze niet meer ontkennen!
Ja, ik merk wel vaker dat Amerikanen bepaalde landen meer "sexy" vinden om aan te geven welke afkomst ze hebben. Ierland is bij voorbeeld zo'n land waar Amerikanen dol op zijn. Ik ken iemand die zich altijd laat voorstaan op zijn "Irish heritage", maar hij is net zo goed ook van Slowaakse en Oekraiense afkomst. Op zich niet erg natuurlijk, dat moet iedereen vooral zelf weten, maar ik vond het wel grappig om op te merken.
"Keep Georgia On Your Mind"
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ieren zijn ook een heel leuk volkje ! :beerchug:
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida