Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto exporteren naar Amerika
- Color01
- Amerika-expert
Donnos schreef:, maar de betrouwbaarheid-kwaliteit is zeker lager dan een europese auto .
Hoe kom je aan die verhalen :hilarious:
De meeste europese auto's kun je na 100.000 - 150.000 kilometer al bij de vuilnis zetten ...de amerkaanse auto's zijn er voor gemaakt om kilometers te maken.
als de kwaliteit van de amerikaanse auto's lager waren dan de europese auto's ..dan stonden de meeste auto's na 1 jaar al op de schroothoop met al die kilometers wat die auto's hier maken.
mijn schoonvader rijd met een ford explorer rond die al 300.000 mijl ( 480.000 km ) heeft gereden zonder een rook pluimpje uit de uitlaat.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Die verhalen komen van mensen die op de meest goedkope manier een Amerikaanse auto willen rijden en als er dan eens iets kapot gaat 2 maanden zonder zitten omdat het onderdeel uit de VS moet komen.Donnos schreef:Als het aan mij lag had ik allang een Amerikaanse auto , maar de betrouwbaarheid-kwaliteit is zeker lager dan een europese auto . Ik had zelf veel interesse in een Chevrolet Cobalt Coupe .
- Mike
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik val hier ook een beetje van mijn stoel hoor. Wij rijden al járen Amerikaanse auto's hier in Nederland. Ford Explorer, Chrysler Grand Voyager, Jeep Cherokee en nu een Chyrsler 300C Touring. Nooit problemen, op die ene fabricagefout in onze eerste 300C na. Maar die is dan ook teruggenomen door de dealer.
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Donnos
- Amerika-ontdekker
Noujah als je kijkt naar Pontiac en Chrysler hier in Nederland , kan het niet veel zijn .
Dit zuig ik niet uit mijn duim , de Amerikaanse auto's die ze hier in NL verkochte waren niet al te best .
Je komt het ook vaak genoeg tegen op forums site's . En ook bij garage's hebben ze die auto's niet graag .
Zegt genoeg denk ik
Dit zuig ik niet uit mijn duim , de Amerikaanse auto's die ze hier in NL verkochte waren niet al te best .
Je komt het ook vaak genoeg tegen op forums site's . En ook bij garage's hebben ze die auto's niet graag .
Zegt genoeg denk ik
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
Laat maar jongen. Volgens mij ben jij nog niet helemaal bij in deze wereld. In mijn Chyrsler 300C ligt dezelfde moter als in een Mercedes 300. Misschien spreekt dat je als liefhebber van Duitse auto's meer aan?Donnos schreef:Noujah als je kijkt naar Pontiac en Chrysler hier in Nederland , kan het niet veel zijn .![]()
Zegt genoeg denk ik
@ Phillybilly: klopt, dat is inderdaad dezelfde.
We gaan trouwens op 8 september weer een dagje meedoen aan de Jeep Challenge in Loon op Zand, dat is gaaf!!
Heb je je wel eens afgevraagd waarom je zoveel oude Chevy's, Fords, Buicks, GMC's etc op de weg ziet, en zo weinig oude Opels, Peugeots, BMWs en Renaults?
Ik rijd zelf een Ford Mustang, heerlijke auto en ik zou geen auto weten die ik liever zou willen. Helaas heb ik er wel problemen mee gehad maar dat kwam niet omdat de auto van slechte kwaliteit was.Qua comfort is er geen Europese auto mee te vergelijken, en qua rijplezier ZEKER niet.
Maar weet je wat? Laat je Opeltje thuis, ga naar Amerika en huur een echte Amerikaanse auto. En dan als je weer thuis bent: kijken hoe je Opeltje rijdt. Wedden dat je om bent?
Ik rijd zelf een Ford Mustang, heerlijke auto en ik zou geen auto weten die ik liever zou willen. Helaas heb ik er wel problemen mee gehad maar dat kwam niet omdat de auto van slechte kwaliteit was.Qua comfort is er geen Europese auto mee te vergelijken, en qua rijplezier ZEKER niet.
Maar weet je wat? Laat je Opeltje thuis, ga naar Amerika en huur een echte Amerikaanse auto. En dan als je weer thuis bent: kijken hoe je Opeltje rijdt. Wedden dat je om bent?
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
- Donnos
- Amerika-ontdekker
Ja ok , de nieuwe zijn inderdaad stukken beter . Maar hoe doet de Chevrolet Cobalt Coupe het in Amerika zijn het degelijke auto's ? Want ze zijn nogal goedkoop en zien er goed uit !
Ik weet dat Chevrolet van General Motors is daar hoort Opel ook bij , Ook hebben ze Onstar* heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik weet dat Chevrolet van General Motors is daar hoort Opel ook bij , Ook hebben ze Onstar* heeft iemand daar ervaring mee ?
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
BuckeyeRed
- Amerikakenner
Ik ben een Amerikaanse autoliefhebber maar vind de kwaliteit soms slecht te noemen. Voorbeeld: wij hadden een 2007 Chevrolet Silverado Classic, pickup dus. Na een week viel het rechterachterlicht er bijna uit, bleek een vaak voorkomend probleem te zijn, wagen is niet echt gebouwd voor het ruwe werk, had ik gezegd dat het een pickup was!! Heb ook 3 weken getourd met een nieuwe Ford Mustang cabrio, het zogenaamde electrische dak moet je met veel kracht dichttrekken, en allerlei plastic onderdelen waren al afgebroken. Nu is hier in Amerika zo'n auto niet duur, iemand die 60.000 euro betaald voor zo'n auto in Holland krijgt geen waar voor zijn geld. Maar hetzelfde geld voor Eutopese auto's, alles is plastic geworden, knopjes die makkelijk afbreken etc en je betaald net zoveel voor een VW Golf als hiet voor een Mustang
Motorisch zijn de meeste Amerikanen natuurlijk veel beter dan Europeanen.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hmmm.
Kwaliteit?
Ik heb een een amerikaanse ford expedition met 200000 mijl op de teller en een duitse Volkswagen Touareg met 60000 mijl op de teller.
De duitser heeft al vaker bij de garage gestaan dan de amerikaan.
Elke auto heeft zijn goede em slechte dingen
De cobalt is de opvolger van de cavalier en het is een simpel autootje maar daar hoort ook een simpele uitrusting bij. Ik moet zeggen dat het best nog wel aardig rijdt ook.
Als je een basis clio of polo koopt zit het ook allemaal simpel in elkaar. Het zijn budget auto's.
daarbij zijn europese auto's hier ook erg duur in het onderhoud.
Rondje remmen door de dealer $1500
voor de VW en $500 voor de ford.
Europese auto's zijn lang niet allemaal rozegeur en maneschijn
Kwaliteit?
Ik heb een een amerikaanse ford expedition met 200000 mijl op de teller en een duitse Volkswagen Touareg met 60000 mijl op de teller.
De duitser heeft al vaker bij de garage gestaan dan de amerikaan.
Elke auto heeft zijn goede em slechte dingen
De cobalt is de opvolger van de cavalier en het is een simpel autootje maar daar hoort ook een simpele uitrusting bij. Ik moet zeggen dat het best nog wel aardig rijdt ook.
Als je een basis clio of polo koopt zit het ook allemaal simpel in elkaar. Het zijn budget auto's.
daarbij zijn europese auto's hier ook erg duur in het onderhoud.
Rondje remmen door de dealer $1500
Europese auto's zijn lang niet allemaal rozegeur en maneschijn
Geloof dat de laatste 5 jaar, misschien wel langer Toyota de beste auto's maakt gevolgd door meer Jappen/Koreanen. Denk dat de Europeanen en Amerikanen beetje hebben staan slapen en zijn ingehaald door de Aziaten. Als ik nu een betrouwbare nieuwe truck moest kopen vanwege mijn werk zou ik voor een Toyota Tundra kiezen, natuurlijk wel een Texas Edition
met dikke uitlaten.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je krijgt waar je voor betaalt, Als je de MSRP van vergelijkbare basis modellen zo vergelijkt (regular cab, short bed, 2wd, V8 ), zijn de US modellen goedkoper.a4plus schreef:Geloof dat de laatste 5 jaar, misschien wel langer Toyota de beste auto's maakt gevolgd door meer Jappen/Koreanen. Denk dat de Europeanen en Amerikanen beetje hebben staan slapen en zijn ingehaald door de Aziaten. Als ik nu een betrouwbare nieuwe truck moest kopen vanwege mijn werk zou ik voor een Toyota Tundra kiezen, natuurlijk wel een Texas Editionmet dikke uitlaten.
- Chevy Silverado 1500: $17,860
- Ford 150: $17,345
- Toyota Tundra: $23,430
- Nissan Titan: $23,700
Opvallend is de hoge prijs bij Chrysler voor een vergelijkbaar model:
- Dodge Ram 1500: $24,815
(Bron: Edmunds)
Loek schreef:Je krijgt waar je voor betaalt, Als je de MSRP van vergelijkbare basis modellen zo vergelijkt (regular cab, short bed, 2wd, V8 ), zijn de US modellen goedkoper.a4plus schreef:Geloof dat de laatste 5 jaar, misschien wel langer Toyota de beste auto's maakt gevolgd door meer Jappen/Koreanen. Denk dat de Europeanen en Amerikanen beetje hebben staan slapen en zijn ingehaald door de Aziaten. Als ik nu een betrouwbare nieuwe truck moest kopen vanwege mijn werk zou ik voor een Toyota Tundra kiezen, natuurlijk wel een Texas Editionmet dikke uitlaten.
- Chevy Silverado 1500: $17,860
- Ford 150: $17,345
- Toyota Tundra: $23,430
- Nissan Titan: $23,700
Opvallend is de hoge prijs bij Chrysler voor een vergelijkbaar model:
- Dodge Ram 1500: $24,815
(Bron: Edmunds)
Je moet ook niet een auto kopen als ze net een nieuw model hebben, na een paar maanden dalen de prijzen duizenden Dollars, moordende concurrentie gaande.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat afwerking en materiaal gebruik betreft zijn Amerikaanse auto's gewoon minder goed dan de meeste Europese,technisch zijn ze wel goed.
Ik heb al heel veel Amerikanen gereden,altijd oudere modellen en nooit problemen gehad,nieuwe auto's heb ik geen ervaring mee....de Cherokee die we op het ogenblik hebben is de nieuwste Amerikaan die ik ooit heb gehad (1995)......ook probleemloos trouwens.
Ik heb al heel veel Amerikanen gereden,altijd oudere modellen en nooit problemen gehad,nieuwe auto's heb ik geen ervaring mee....de Cherokee die we op het ogenblik hebben is de nieuwste Amerikaan die ik ooit heb gehad (1995)......ook probleemloos trouwens.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
IK quote de MSRP, niet de eventuele dealer aanbiedingen. Ik probeer hier een vergelijking te geven, dus ik gebruik één bron. Als ik naar mijn local Chevy dealer loop, kan ik momenteel een Silverado 1500 al voor $12,900 bemachtigen omdat de 2007 modellen in de aanbieding zijn, maar ik vermoed dat Toyota, Nissan en Ford ook wel iets dergelijks hebben.ned in MO schreef:Edmunds is niet echt op de hoogte dan
Op de eigen website van dodge is de RAM verkrijgbaar vanaf $22405
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dit was MSRP loekLoek schreef:IK quote de MSRP, niet de eventuele dealer aanbiedingen. Ik probeer hier een vergelijking te geven, dus ik gebruik één bron. Als ik naar mijn local Chevy dealer loop, kan ik momenteel een Silverado 1500 al voor $12,900 bemachtigen omdat de 2007 modellen in de aanbieding zijn, maar ik vermoed dat Toyota, Nissan en Ford ook wel iets dergelijks hebben.ned in MO schreef:Edmunds is niet echt op de hoogte dan
Op de eigen website van dodge is de RAM verkrijgbaar vanaf $22405
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 8508 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb
-