ojaah, we hebben zo'n E2 visum voor 5 jaar.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werk van de Amerikaanse Forumgangers?
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kan je daar eens wat meer uitleg over geven?Nien schreef:Ik ben doula ("labor support") en "childbirth educator"
Groetjes, Nynke
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Flying Dutchman
- Amerika-ontdekker
-
Arthur van Mourik
Voordat ik plotseling naar Amerika emigreerde was ik vijftien jaar lang programmeur en na mijn emigratie heb ik mijn jongensdroom uit laten komen en een tijdje als trucker een onvervalste 18-wheeler gereden op de Amerikaanse highways.
Helaas kon Kim maar niet wennen aan de trucker lifestyle dus weer terug naar kantoor als programmeur, na 3 jaar als programmeur aan de oostkust had ik genoeg van de oostkust-cultuur en verhuisde ik naar de bergen in Colorado waar ik nu als Systeembeheerder voor Justitie werk.
Helaas kon Kim maar niet wennen aan de trucker lifestyle dus weer terug naar kantoor als programmeur, na 3 jaar als programmeur aan de oostkust had ik genoeg van de oostkust-cultuur en verhuisde ik naar de bergen in Colorado waar ik nu als Systeembeheerder voor Justitie werk.
- manja
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Ik heb hier geen baan, mijn man is logistiek Officier F-16 op een Amerikaanse vliegbasis.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dan
- Amerikakenner
Ik ben manager van een gezin van 4 personen
.
Mijn vrouw is manager bij een financiele instelling (financiering van winkelinventaris - van gitaren tot mobile homes).
Als de kinderen de schoolgaande leeftijd hebben, dan probeer ik mijn oude beroep weer op te pakken. In NL was consultant bij een grote automatiseerder, en ik reisde heel het land door. Was een leuke en afwisselende baan.
Mijn vrouw is manager bij een financiele instelling (financiering van winkelinventaris - van gitaren tot mobile homes).
Als de kinderen de schoolgaande leeftijd hebben, dan probeer ik mijn oude beroep weer op te pakken. In NL was consultant bij een grote automatiseerder, en ik reisde heel het land door. Was een leuke en afwisselende baan.
-
zaandra
- Amerikafan
- Contacteer:
Dan schreef:
Een fulltime job neem ik aan. Het wordt wel eens onderschat, vrouwen of mannen die thuisblijven voor hun gezin maar het is toch petje af!Ik ben manager van een gezin van 4 personen .
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik heb ook geen baan en ben dus "homemaker"
Alhoewel ik mijn werkveld heb uitgebreid en dus ook de tuin er bij heb genomen.
Ik ben ook "vice-president" van de North en South Carolina Bearded Collie club.
Niet zo heel schokkend hoor, maar het Vice-president staat wel erg leuk niet waar.
Mijn man is design engineer.
Alhoewel ik mijn werkveld heb uitgebreid en dus ook de tuin er bij heb genomen.
Ik ben ook "vice-president" van de North en South Carolina Bearded Collie club.
Niet zo heel schokkend hoor, maar het Vice-president staat wel erg leuk niet waar.
Mijn man is design engineer.
-
Monique/VS
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3039 Weergaves
-