Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom zijn veel Amerikanen gemakzuchtig?
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Waarom zijn veel Amerikanen gemakzuchtig?
Dat is een waarheid als een koe. Ik snap de verleiding om bv na een roadtrip door het Zuidwesten van Amerika een oordeel te willen vellen over "de Amerikaan", maar je moet jezelf dan toch realiseren nauwelijks iets van "Amerika" te hebben gezien. Het is verleidelijk, maar je mist toch een hoop. Ik weet zelf hoe anders het was om in Amerika te gaan wonen, tov op vakantie gaan. Niet in negatieve zin, maar je komt simpelweg met andere dingen in aanraking dan wanneer je er puur voor je plezier bent.PSVwally schreef:Ik denk dat je in 3 weken, wat de meeste per keer maximaal op vakantie gaan, niet echt een heel goed oordeel daarover kunt vellen.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 2092 Weergaves
-
Laatste bericht door Dude
-