Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Amerikaanse Tv-series

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Staceybeesie
Amerika-expert

Re: Amerikaanse Tv-series

Bericht door Staceybeesie »

ABC begint 12 january met een nieuwe serie "Off the map"
Zou van de makers van Greys zijn....
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

goldenhills schreef:Wij hebben gisteren voor het eerst naar Haven gekeken (via Hulu), en dat was wel aardig. Het is gebaseerd op een boek van Stephen King, The Colorado Kid. Per aflevering een op zichzelf staand verhaal, met een groter verhaal door de afleveringen heen.

Gaat helaas vervelen naar een aflevering of 6, is erg goedkoop gemaakt en beetje flauw. Maar smaken verschillen.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Jasmino schreef: Onze proeflijst:
- The Walking Dead: ik gruwelde ervan, maar vond het verhaal wel weer boeiend. Uiteindelijk heeft Peter hem alleen gekeken. Hij is nu bij aflevering 5, dus nog maar 1 te gaan. Weten jullie of er nog een seizoen 2 komt?
- Entourage: vonden we allebei niets aan.
- The Closer: leuke serie! We gaan zeker voorlopig nog verder kijken.
- Dirty Sexy Money: vonden we allebei niets aan.
- Friday Night Lights: vonden we allebei niets aan.
- Life Unexpected: wat een leuke pilot, belooft veel goeds. We gaan zeker verder kijken.
- Being Erica: vonden we ook erg leuk. We hebben de helft van seizoen 1 al gekeken, en gaan nog even door.
- Rizzoli & Isles: vinden we ook heel leuk, we hebben nu een paar afleveringen gekeken en kijken vrolijk verder.
- Burn Notice: ik ben toch afgehaakt na een paar afleveringen, Peter kijkt nog wel. Ik vind de personages niet zo leuk, en erg over de top.
En dan wachten we nog op de pilots van "The Chicago Code" en "Fairly Legal", die starten allebei in januari.

Van "The Shield" en "United States of Tara" konden we geen afleveringen vinden met engelse of Nl ondertiteling, die kunnen we dus niet uitproberen. En verder staan de series "Greek", "The Big C" en "Private Practice" nog klaar om te worden beoordeeld. Daar wachten we nog even mee, we hebben nu wel weer aardig wat te volgen.

Onze "volg" lijst is inmiddels al aardig uitgebreid:
- Brothers & Sisters
- White Collar
- The Good Wife
- Royal Pains
- Blue Bloods
- Being Erica
- Covert Afairs
- Life Unexpected
- Rizzoli & Isles
- The Closer
- V
Wow Jacqueline, wat een lijst!
Waar vinden jullie de tijd om het te volgen? Ik heb ooit alle episodes van 'Prison Break' gekeken en was daar wel even een flinke tijd zoet mee. Ik volg niets eigenlijk geen enkele serie op TV, het is teveel om lekker in te komen. Zie door de bomen het bos niet meer. Ik volg dan alleen sporadisch losse afleveringen van komedies waar elke aflevering op zichzelf staat. Zoals 'King of Queens', 'Two and a half men' enz.

Ben wel benieuwd naar Greys Anatomy, lees daar veel positieve reacties over. Maar is dat niet een beetje een soap serie (daar houd ik dus helemaal niet van).
Sandy
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Sandra, wij downloaden deze series op internet, en kijken dan in ons eigen tempo. Dus niet gebonden aan een uitzendschema of zo. Bovendien hebben niet al die series momenteel uitzendingen. Het valt dus nogal mee. Wij vinden het leuk om meerdere afleveringen achter elkaar te kijken op een avondje, in plaats van een film.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Is er trouwens geen verzamelsite waar bijgehouden waar en wanneer series beginnen, welke alweer geëindigd zijn en liefst nog op welk kanaal bij Dish Network. Zou wel makkelijk zijn om je recorder in te stellen.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik kende deze website wel al langer, maar werd vandaag door een medeforumlid getipt dat je hier ook je favorieten kunt instellen en dan in je profiel precies kan zien welke uitzendingen er zijn:

www.bierdopje.com

Hier halen wij ook de ondertitelingen vandaan voor de series die we volgen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Is inderdaad een zeer bekende site; ik haal mijn series rechtstreeks vanuit nieuwsgroepen.
Zoals hier ook al aangegeven, kun je dan in je eigen tempo een serie volgen en wat héél belangrijk is: zonder die vervelende reclames en een serie van deel 1 tot 20 en niet na 3 afleveringen van seizoen 3 een herstart van herhalingen van seizoen 1
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Texas Boy schreef:
goldenhills schreef:Wij hebben gisteren voor het eerst naar Haven gekeken (via Hulu), en dat was wel aardig. Het is gebaseerd op een boek van Stephen King, The Colorado Kid. Per aflevering een op zichzelf staand verhaal, met een groter verhaal door de afleveringen heen.

Gaat helaas vervelen naar een aflevering of 6, is erg goedkoop gemaakt en beetje flauw. Maar smaken verschillen.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Als alle aflevering volgens hetzelfde stramien verlopen haak ik denk ook af...
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Ik heb dat bij de serie outsourced. Komt eigenlijk steeds neer op dezelfde grapjes.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Iemand de nieuwe Showtime serie Shameless al gezien? Ik vond de eerste aflevering behoorlijk interessant, ben benieuwd wat de rest van het seizoen brengt.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Gisteren de eerste 2 afleveringen van The Cape gezien. Ook wel aardig.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender75
Amerikafan

Bericht door Fender75 »

Ik heb het hier voorbij zien komen geloof ik; Hawaii Five-O, de nieuwe serie dan hé! Leuk, veel actie en niet al te serieus. En een echte goede serie, voord e liefhebbers van zombies; The Walking Dead...nu afgelopen, maar als het goed is gaat het dit jaar weer verder...
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Kijkt er iemand van jullie ook Raising Hope? Vermakelijke serie vind ik het.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Raising Hope vind ik erg leuk. Veel leuker dan ik na de eerste aflevering verwacht had.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Ik heb er geloof ik nog niemand over gehoord maar ik vind The Bachelor gewéldig!
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Vanmiddag ook Shameless gekeken. Weet niet of ik het wat vind. Beetje vreemd. Aflevering 2 nog even afwachten.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Raising Hope vind ik ook leuker, dan gedacht.

@Aida - Daar kijk is stiekem ook naar. Dat drama altijd! Alleen vind ik deze Brad wel een erge kwal, snap niet, dat ze hem nog een keer uitgenodigd hebben de bachelor te zijn. Zou het moeilijk voor NBC zijn om kandidaten te vinden?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
gondelier
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door gondelier »

Wij hebben ook een aantal series gedownload, heerlijk voor het slapen. Ben begonnen met ER (15 seizoenen :mrgreen: ), daarna Prison Break, Lost, Good wife (helaas nog geen nieuwe afleveringen) en zit nu helemaal in 24.
Aïda
Amerika-expert

Bericht door Aïda »

Petra/VS schreef: Dat drama altijd! Alleen vind ik deze Brad wel een erge kwal, snap niet, dat ze hem nog een keer uitgenodigd hebben de bachelor te zijn. Zou het moeilijk voor NBC zijn om kandidaten te vinden?
Héérlijk dat drama! Die vrouwen onderling met dat gebitch en bij de Bachelorette die mannen met hun haantjesgedrag. En als er echt iemand verliefd wordt vind ik dat toch ook wel geweldig om te zien. Echt chewing gum for the mind dit soort tv.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Inderdaad. Ik vond het gisteren trouwens wel leuk om te zien, dat Ali en Roberto nog samen zijn en gaan trouwen dit jaar. Zo online kijkend kwam ik op deze site(die niet meer up to date is wat Ali en Roberto betreft), waar je ook kunt zien, wat er met de andere bachelors en bachelorettes is gebeurd inmiddels. Het verbaast me dat een heel aantal toch geruime tijd bij elkaar bleven.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer