Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat koop je in Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Wat koop je in Amerika?

Bericht door Hansi1959 »

Afgelopen vakantie "per toeval" een vestiging van Marchalls binnen gelopen. Op de afdeling koffers stond een behoorlijke sortering koffers van Samsonite voor zeer scherpe prijzen. Omdat wij toch een extra koffer nodig gingen hebben voor de terugreis (weer veel te veel leuke dingen gezien en gekocht) dus ook maar een nieuwe Samsonite aangeschaft. Prijs lag op +/- 1/3e van de prijs in NL :o
Mogelijk dat het "uitloop" modellen betreft maar dat maakt voor ons helemaal niets uit. Perfecte Samsonite kwaliteit voor een "habbekrats" :thumbup:
No guts, no glory!
Juul1986
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Juul1986 »

Over slechts 2,5 week gaan wij naar de USA (Sf, la, las Vegas enz) en uiteraard willen we een bezoek brengen aan een van de vele outlet centers. North las Vegas en cabazon staan nu op het lijstje. Ik lees veel dat de kleding een hoop scheelt met nederland of Europa, wat je wilt, maar ik zou het heel leuk vinden als jullie zouden willen posten wat je precies voor welke prijs hebt gescoord, zodat het beeld iets duidelijker wordt van de prijzen aldaar. Wij hebben vooral interesse in Lacoste, Tommy hilfiger, abercrombie, sneakers, Ralph lauren en mcgregor. Hebben jullie leuke voorbeelden??
laanvdj
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door laanvdj »

Er zijn zoveel voorbeelden.
Wij hadden vorig jaar bv 3 heren t-shirts van Guess voor $25. Guess tas en portemonnee voor $50. Levi's 3 voor $100.
New Balance en Nike voor $50, converse voor $25 en ga maar door....dit was in Florida.
$ was toen wel gunstiger waardoor het shoppen erg leuk was. Ook vind ik Florida goedkoper dan de West kant.
Maar shoppen in een mall of outlet vind ik altijd leuk.
Wij vertrekken zaterdag weer naar het westen.
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Een aantal Tommy Hillfiger polo's voor $25 p.s. Een diesel broek voor $35 die ik later in Nederland voor €145 zag hangen. Ik vond overigens levi's broeken juist ontzettend duur.
Brenda038
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Brenda038 »

Het staat hier vast ergens maar kan het zo snel even niet vinden..

Kan ik 1 koffer meenemen naar Amerika, daar eentje kopen plus inhoud natuurlijk en 2 weer mee terug nemen? Daar doen ze verder niet moeilijk over? En zijn de kosten een beetje te doen?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Je mag zoveel koffers kopen in de VS wat je wilt. Hoeveel je er mee mag meenemen in het vliegtuig bepaalt de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt. In hoeverre dat mag en kan kan je nalezen in de voorwaarden van je vliegticket. En anders vraag je het zelf even aan de luchtvaartmaatschappij.
M Kactus
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door M Kactus »

Zo veel koffers als je wilt, ook niet helemaal. Volgens de letter moet je wel onder de 430€ per persoon blijven, en de prijs van 1 stuk mag je niet verdelen over meerdere personen. Voor tabak en alcohol zijn er nog wel meer beperkingen, maar daar gaat het hier niet zo over. En het is aan jouw om de werkelijke aankoopprijs te bewijzen, dus bonnetjes meenemen.
Dat is wel volgens de letter, want ik heb niet het idee dat dat streng gecontroleerd wordt, en voor kleren wordt dat sowieso al heel moeilijk. Maar als je met een paar extra koffers aankomt, kan dat misschien wel de aandacht trekken.
Brenda038
Amerika-ontdekker

Bericht door Brenda038 »

Nou dat was mijn bedoeling ook niet hoor :lol:

Wou gewoon 1 exta koffer meenemen met daarin o.a. kleren en all stars. Dus met zijn 2en hebben we dan 3 koffers..
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Wat staat er in de voorwaarden van je vliegticket?
Brenda038
Amerika-ontdekker

Bericht door Brenda038 »

Heb me vliegtickets nog niet binnen. Vliegen met united airlines.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Dan even aan United vragen hoe en wat.
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

En voor het geval je geen zin hebt om te zoeken hoe dat met je koffer zit:
Economy class United Airlines:
Up to 62.0 linear inches (157cm) L + W + H and 50.0 lbs (23 kg) per bag

Check one bag at no charge
1st bag
$0
2nd bag
$100

Third bag and Any Additional
up to 62.0 linear inches (157 cm)
and 50.0 lbs (23 kgs)
$200 per bag

Alles zo te vinden op de website van United.
Brenda038
Amerika-ontdekker

Bericht door Brenda038 »

Bedankt! Was inderdaad de site al aan het bekijken!
Juul1986
Amerikafan

Bericht door Juul1986 »

Bedankt voor de reacties :) Je zegt er zijn heel veel voorbeelden, maar mensen zeggen op fora meer dat het overal zo goedkoop is maar nooit de precieze prijzen ;). Die tommy polo's zie ik wel zitten voor 25 dollar. Hoop dat ze die ook rond die prijs hebben in Vegas en Cabazon :).
Masja
Amerika-ontdekker

Bericht door Masja »

Mijn zoon heeft een go-pro inclusief assecoires gekocht, scheelde 200 euro met de Nederlandse prijs.Wel nog met de gunstige dollarkoers...
We hebben ook een laptop Lenovo gekocht, scheelde ongeveer 300 euro met de Nederlandse prijs.
En veel gympen, allerlei bijzondere modellen die hier niet te krijgen zijn...
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Als je gaat outlet-shoppen, meldt je dan vooraf aan voor de VIP club en download/print de coupons. Vooral het boekje voor coupons (af te halen bij de infobalie) geeft veel interessante extra kortingen.
Zo al eens 10 Ralph Lauren kledingstukken (broeken, truien, overhemden, t-shirts) gescoord voor $250 (tegen een koers van 1.45 :thumbup: )
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Juul1986
Amerikafan

Bericht door Juul1986 »

Kan je die coupons bij elk outlet center ophalen of is dat speciaal van premium outlets bijvoorbeeld? Zonder zo'n gunstige dollarkoers is het al erg voordelig! Hier koop je er twee kledingstukken voor :shock:
Christiaan85
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Christiaan85 »

Listerine! Sowieso al omdat er 1,5 liter flessen zijn. Maar ook omdat het me eens gelukt is met coupon om voor 1,25 euro zo een 1,5 liter fles te kopen. Hier betaal je minimaal 4 euro voor een halve liter.
I'm lovin' iT!
Iriis
Amerika-ontdekker

Bericht door Iriis »

Lanneke schreef:Hallo allemaal...

nog even op de valreep een vraagje....
Ik ben me bewust van het feit dat ik geen vloeistoffen mee mag nemen in mijn koffer, en dat er maar maximaal een liter,
onderverdeeld in maximaal 100 ml .... in je handbagage meemag...
Nou heb ik hier gelezen over al die zalige tandpastas met lekkere smaakjes, en heerlijke badgels of parfums etc...
maplesyrop enz.
Heb ik dat probleem op de terug weg ook of mag ik dan naar hartelust "vloeistoffen" meenemen????
Mag je geen vloeistoffen meenemen in je koffer? Hoe zit dat dan met badschuim, tandpasta etc?
Ik ga voor het eerst naar Amerika dus ben me nu volop aan het inlezen.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

In je ruimbagage die je incheckt mag je wel vloeistoffen meenemen. Pas wel op dat de verpakking niet kapot gaat.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer