Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ratten veroveren KFC New York

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Dan
Amerikakenner

Bericht door Dan »

Ik eet gewoon nog lekker Nederlands in de ochtend mijn sneetjes volkorenbrood, met kaas, vleeswaren, jam of pindakaas (niet de smerige pindakaas die je hier ook kunt krijgen maar gewoon een merk wat ik wel lekker vind..Smuckers). Ook mijn lunch is meestal gewoon bruin brood of broodjes. Bij Publix hebben ze lekker vers brood. Net Nederland :lol: .

Bij een zaak als Whole Foods kun je trouwens zelf je pindakaas maken met verse (gepelde) pinda's.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Coyote houdt van fastfood.
(neen, het gaat hier niet over 'onze' Coyote' van op het forum)

Coyote wandelt fastfoodrestaurant binnen in Chicago
CHICAGO - In een fastfoodrestaurant in Chicago ontstond onlangs paniek toen een coyote kwam binnengewandeld via een openstaande deur. Dat schrijft de Amerikaanse krant Chicago Sun-Times.
Bij het zien van het roofdier sprong een van de werknemers op de toonbank en begon hij te roepen. Enkele klanten vluchtten weg langs de uitgang. Toch waren er ook enkele klanten die onverschrokken verder bleven genieten van hun hamburger. Toen de politie ter plaatse kwam werd de hamburgertent evenwel ontruimd.

De coyote - zich niet bewust van de drukte die hij veroorzaakte - vlijde zich neer naast een koelkast. ,,Hij rook waarschijnlijk ons beroemde rundvlees", vertelde de eigenaar van het restaurant aan de krant.

Het ging om een jong dier van 18 maanden oud. Een agent kon hem muilkorven en naar een afgelegen plek brengen. Het is al de derde coyote die de voorbije weken is opgedoken in Chicago. Jaarlijks worden in de stad 10 tot 15 coyote’s gevangen.
jns (afp)04/04/2007

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 042007_083#
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer