linkEr zijn ook situaties waarin u geen Nederlandse zorgverzekering mag afsluiten. Bijvoorbeeld als u buiten Nederland een inkomen heeft.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Werken in US, wonen in NL. Welke zorgverzekering?
- goldenhills
- Amerika-expert
Re: Werken in US, wonen in NL. Welke zorgverzekering?
Was het maar zo simpel.
Precies, ik heb inmiddels bijvoorbeeld ook begrepen dat als mijn zoon besluit volgend jaar in NL te gaan studeren en zich daar inschrijft hij tóch niet onder de zorgverzekering valt. Dat kan pas als hij in NL een baantje heeft. Het is dus zeker niet zo simpel.
Terug in Texas!
Is het nog gelukt, @JJ88 ?
Wij denken erover te verhuizen naar Nederland en mijn vriend zou dan ook remote willen blijven werken voor zijn Amerikaanse werkgever. Nooit geweten dat dit ook zo’n effect zou hebben op de zorgverzekering.
Wij denken erover te verhuizen naar Nederland en mijn vriend zou dan ook remote willen blijven werken voor zijn Amerikaanse werkgever. Nooit geweten dat dit ook zo’n effect zou hebben op de zorgverzekering.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3136 Weergaves
-
Laatste bericht door dutch_in_seattle
-
- 6 Reacties