Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DVD Garth Brooks

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Skuye schreef:klopt het dat als ik een regio vrije dvd speler heb, het niet uit maakt wat de dvd zelf is ????
Alle muziek DVD's zijn regiovrij. Maakt dus niet uit waar je hem koopt alle spelers spelen hem af.
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

hekkie schreef:
original six schreef:skuye,wat fijn om gelijk gestemde muziek liefhebbers te zien voor een hier relatief onbekende Garth.
Wist van het dvd box bestaan niet af tot ik het forum las.
heb hem gelijk in Amerika besteld en hij is onderweg!
bedankt voor de tip!
Hans
Hoi Hans,

Leuk he, zulke tips op dit forum. Jij in ieder geval veel kijk- en luisterplezier gewenst met de dvd's van Garth.

Ik heb de gegevens over de dvdbox uitgeprint en dat zit in al ingepakt. Ik ga in Amerika kijken voor Skuye of ik de box van Garth Brooks (en evt. nog andere spulletjes van hem) kan vinden bij de Walmart. Morgen vertrekken we.

Ik heb het mobiele nummer gekregen van skuye en ik kan zo via sms contact met haar opnemen als ik wat zie.

Ik krijg het nog druk..... :wink:

Gr.
"Hekkie" heeft me net gecontatct !! :dance:
ze is gelijk bij aankomst een walmart in ingedoken, en heeftze gevonden, ben zo heeeeeeeeeeeellllllllllllll blij, bij voorbaat al Hekkie :
:doublethumb: BEDANKT !!!!!!!!!!!!!! :doublethumb:
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

original six schreef:skuye,wat fijn om gelijk gestemde muziek liefhebbers te zien voor een hier relatief onbekende Garth.
Wist van het dvd box bestaan niet af tot ik het forum las.
heb hem gelijk in Amerika besteld en hij is onderweg!
bedankt voor de tip!
Hans
Hoi Hans,
Ben al een aantal jaren fan, baal alleen dat ik hem waarschijnlijk nooit zal zien optreden, maar wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit !!
kwam de dvdbox bij toeval tegen toen ik weer eens op "Garth" aant surfen was, dus ja die moest en zou ik hebben, nu ben ik groot fan maar die fantasieprijzen die ze op internet [ in Nederland ]durven vragen heb ik er niet voor over, dus vroeg ik het hier op dit Amerika forum, voor mij mee te nemen en ik mag wel zeggen dat ik enorm veel geluk heb gehad !!( kan niet wachten tot je terug bent Hekkie !! )
wat vind jij trouwens van zijn laatste cd ??

( heb overigens laatst de Dixie Chicks uitgevonden, die meiden hebben ook bijzonder lekker muziek zeg !!! )
original six
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door original six »

Skuye-je weet me wel te verrassen zeg goedendag :oops: :shock:

""Hoi Hans,
Ben al een aantal jaren fan, baal alleen dat ik hem waarschijnlijk nooit zal zien optreden, maar wie weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit !! ""

Hier het zelfde melancholieke verhaal ,had Garth HEEL graag zien spelen.
10 X optreden en ik was alle 10X gegaan,maar helaas........
Zijn laatste Europese optreden in Ierland was me net even te hoog gegrepen financieel maar met de dvd van dat optreden gaat het toch nog goed komen :D

Lost sessions maar ook Maximum Garth brooks(complete set) zijn onbekend bij mij.(heb even gauw zijn discography bekeken :oops: :) )
Ik heb het zoeken opgegeven nadat Garth van zijn grote liefde ging scheiden en met Trisha Yearwood verder door het leven ging.
Op Planet Garth vertelde ze dat Garth zou stoppen met optreden EN met muziek maken om Trisha bij te staan de muziekwereld te veroveren.
Ben helemaal perplex!

Meende op In The Life of Chris Gaines na (sorry maar zijn slechtste cd ooit IMHO) alles te hebben maar ik moet weer aan de bak! YES!
Ben van plan de zomer te gebruiken om zonder de kids een shop weekend te houden ergens in Noord America en zal dan zeker HMV even aandoen.

Maar eerst even kijken op Ebay US want shoppen doe ik vaak eerst even op Ebay, voor ons toch DE winkel gelegenheid voor onze ietwat vreemde verzamel hobbies.

De Dixie Chicks(steevast Dixie Chickens genoemd door mij. LOL) maken "vette"muziek vind ik alhoewel ik ze niet zo heel veel draai.

BTW.Wat is jouw favoriete Garth song?

Hans
make a difference to a kid:
http://www.wish.org USA chapter.
http://www.doeeenwens.nl Nederlandse afdeling
Een kleine moeite voor ons maar voor een ziek kind een wereld van verschil.
http://www.omejoopstour.nl/
Skuye
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Skuye »

original six schreef: BTW.Wat is jouw favoriete Garth song?
Tja deze vraag is bijna niet te beantwoorden hoor, nee zeg maar gerust niet te beantwoorden, ik vind ze echt stuk voor stuk met hun eigen betekenis even mooi, ik kan je wel vertellen door welke song(s) het voor mij allemaal begon, nl : "Cowboys and Angels" en "Much too young (to feel this damn old)".
original six schreef: Meende op In The Life of Chris Gaines na (sorry maar zijn slechtste cd ooit IMHO) alles te hebben maar ik moet weer aan de bak! YES!
Ben van plan de zomer te gebruiken om zonder de kids een shop weekend te houden ergens in Noord America en zal dan zeker HMV even aandoen.
"In The Life Of Chris Gaines" vond ik zo eng ( kan er geen ander woord voor bedenken ) dat ik hem niet heb gekocht, maar dat is dan ook de enige.
Zou ook graag eens naar de States gaan om alleen te gaan shoppen ( en eens zien waar ie woont, en hoef hem dan niet eens te ontmoeten ofzo hoor, maar gewoon eens kijken op zijn ranch, mocht hij dan toevallig onkruid aant wieden zijn in zn tuintje dan geef ik hem wel een handje hoor maar het hoeft niet perse :oops: )

"The lost sessions" stuite ik ook weer toevallig op, vind zulke "nieuwtjes" vaak bij Walmart online.
Zoals mij is verteld is dit een cd met nummers die nooit eerder zijn uitgebracht, dus ben heeeellll blij dat ze dat nu wel hebben gedaan want hij is zeker zo goed als al zijn andere albums een echt aanrader !!
Heb deze cd ook weer via via weten te bemachtigen weet nl niet zo goed hoe te werken met ebay en dat soort sites, heb ook geen creditcard of visa om op dergelijke maniet te betalen.

Zo zou ik nog uren kunnen bomen over Garth maar ik denk dat dat niet echt op prijs gesteld zal worden in dit topic, aangezien hetgeen waarom ik dit topic opende al is "opgelost", misschien mogen we ergens anders een speciaal topic openen ..............................
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer