Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Koopjesperiodes in Amerika

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Tink schreef:Een van de meest plezierige dingen aan de US vind ik dat ze gelukkig maar 1 feestdag hebben inplaats van die rare Europese gwoontes van 2 van dit soort dagen. 1 dag is IMO meer dan genoeg!
Nederlandse gewoontes ;), in Belgie bestaat het ook niet. (maar wij vieren meestal op kerstavond en op kerstdag, dus het komt op hetzelfde neer)
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

heerlijk hoor ,2 kerstdagen
extra dagje vrij van je werk.....meer ruimte om familie in te plannen of lekker je eigen plan te trekken.
Ik vind het ideaal
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

dit jaar is het gebrek aan tweede kerstdag extra hard voor mij, omdat al onze partners (in het caribisch gebied) de hele week gesloten zijn, en natuurlijk omdat het zo gunstig valt dat je een 4-day weekend hebt.

maar je hebt gelukkig geen vrije dagen nodig om te shoppen, he. je kan natuurlijk tot 9 uur, of soms zelfs 11 uur 's avonds shoppen, of om 5 am beginnen.

ik heb het idee dat er hier altijd sales zijn. de sales waar we het heir over hebben met 50-60 of 70% korting zijn dan de extra goedkope dagen.

love it!!!
SEEING IS BELIEVING
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer