Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft ervaring met internetbankieren met Bank of America
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Oh, ik doe dat ook weleens, hoor. Ik heb nooit veel cash bij me. Overigens kun je mijn debit card niet onderscheiden van een credit card, zo op het blote oog.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
ja, dat snap ik ook niet. Ik ben dan zeker dom, want ik gebruik regelmatig mijn CC om de boodschappen in de supermarkt af te rekenen. Ik betaal de CC wel af voordat er rente gerekend wordt, misschien doelt color daarop?PeeJay schreef:Mijn bankpasje kan ik gebruiken als Debit card, dan met pin betalen, of Credit card, handtekening zetten.
Maar wil wel eens weten van color waarom het nou dom is om je CC te gebruiken voor boodschappen...
/PeeJay
Overigens ben ik allergisch voor Debit Cards en op deze site kun je vele van de redenen lezen waarom. Maar dit is voor mij de voornaamste:
"-- Debit cards make banks a lot of money. When you use the card like a credit card (with a signature, but not with a PIN), banks take a hefty fee from the merchant. When you use it with a PIN, like an ATM card, more and more banks are charging you a transaction fee (called a POS fee) of $0.25-$1. Other banks are charging a monthly card rental fee (even if you do not use it at all) of $1-2/month. That adds up to $12-24/year, plus transaction fees. Of course, banks are hitting you with a POs fee in hopes you use the card with a signature-- so they can make more money from the merchant."
En als ik dus een Debit Card gebruik als een Credit Card om die fees mis te lopen, wat is dan uberhaupt het nut van een Debit Card voor mij?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 4557 Weergaves
-
Laatste bericht door jeppiepruts
-
- 6 Reacties