Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verstandskies in Amerika?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Bandido
Amerika-expert

Re: Verstandskies in Amerika?

Bericht door Bandido »

nieuwenoord schreef:Precies, mijn Spaanse tandarts snapte ook niet waarom je pijn zou lijden als het niet hoeft en ook wij trokken de vergelijking met een bevalling hier of in Nederland.
Dat ben ik absoluut met je eens. Amerikaanse tandartsen zijn een verademing in vergelijking met Nederlandse. Ik heb veel problemen gehad met mijn gebit, en ging in NL van de ene naar de andere tandarts en de ene was nog incompetenter en pijnlijker dan de andere. In Amerika zijn ze veel doortastender als het gaan om pijnbestrijding, zowel tijdens de behandeling als erna.
"Keep Georgia On Your Mind"
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Denk dat dat ook wel te maken heeft met de "Lawsuit" cultuur hoor.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Als ik Google op "lachgas tandarts" zie ik dat er in Nederland ook tandartsen zijn die dat doen. Maar als ik het goed begrijp, hoeft topicstarter dus niet naar de kaakchirurg voor het trekken? Dat lijkt mij een teken dat de kiezen relatief makkelijk te trekken zijn. Schijnt ook nog verschil te maken of het om de boven- of onderkaak gaat; boven geneest geloof ik makkelijker en je hebt minder kans op dry socket.

Ik zou, los van de verzekeringskwestie, denk ik ook meenemen in de overweging dat ik niet in de relatief korte tijd die ik in Amerika heb, nog medische behandelingen moet ondergaan. Je kunt geluk hebben en er met een middagje pijn vanaf zijn, maar àls je een ontsteking of iets dergelijks krijgt, is het zonde van de tijd daar, toch? Dat heb je dan liever gewoon thuis.

Hier overigens goede ervaringen met het trekken van een (boven) verstandskies. Gewoon bij de tandarts, goed verdoofd en geen centje napijn. Het hóeft dus niet altijd ellendig te zijn.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer