Inmiddels heeft mijn zus (en ik ook een klein beetje) al enorm veel familieleden voor de stamboom kunnen vinden.
Ze heeft de stamboom ook uitgebreid met die van mijn vader. Mijn vader heeft jaren geleden al zijn hele stamboom uitgezocht en het was dus niet zo moeilijk om die in te vullen.
Op dit moment staan er 462 personen in onze stamboom en de oudste is geboren in 1642 !!
Mijn zus heeft zich ingeschreven op
http://www.myheritage.nl. Die koppelt alle stambomen die daar staan ingeschreven aan elkaar. Zodoende heeft een kleindochter van mijn oma's zus per E-mail contact opgenomen. Zij heeft ons een foto gestuurd van mijn oma, opa, tante en moeder. Ze heeft nog veel meer foto's en heeft ons uitgenodigd om haar in woonplaats Breda op te zoeken. Leuk, gaan we zeker doen.
Met de familie in Amerika zijn we ook al een heel stuk verder. Ik heb bijvoorbeeld al een stuk of 10 facebook pagina's van verre familieleden gevonden.
Ook heb ik op internet van alle broers en zussen kopieën van de officiële Passenger Records en certificaten van Ellis Island gevonden.
Bij een paar broers en zussen lopen we dood, dus misschien dat ik daarvoor nog wat hulp in moet gaan schakelen.
Het is wel heel verslavend, als je eenmaal gaat googlen kun je niet meer stoppen.
Marjon