Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
New to Michigan: acceptatie nieuwe buren door net geharkte tuin?
Re: New to Michigan: acceptatie nieuwe buren door net geharkte tuin?
Wij hebben een huisbaas die gewoon wacht tot wij melden dat er iets kapot gaat, ons vervolgens verwijst naar de contact list die hij ons gegeven heeft en ons zelf laat bellen voor een afspraak. Dat werkt op zich prima, maar er wordt verder helemaal niks aan onderhoud gedaan. Filters, van welke vorm dan ook, zijn nog nooit vervangen, verwarmings- en warmwatersysteem worden niet onderhouden, en ik heb nu al twee keer gevraagd of er niet iemand kan komen voor de filters van het watersysteem (well). Het probleem is ook dat de eigenaar zo a-technisch als wat is, dus als er een probleem is dat we zelf kunnen oplossen, dan doen we dat liever. Het is dat het verder zo'n prachtig huis is, want anders was mijn irritatiegrens denk ik wel bereikt 
Hier min of meer zoals Dimona, al regelt de huisbaas wel zelf reparaties ed. We hebben ook een huis van pas 5 jaar oud, dus veel onderhoud is er niet nodig. Geen idee of er filters vervangen moeten worden
Overigens doen we kleine dingen (lamp vervangen, nieuwe simpele douchekop nadat de oude eraf is gedonderd, plint vastlijmen) gewoon zelf, dat is sneller en makkelijker dan via de huisbaas. Zolang het maar een paar dollar kost maakt me dat niet uit.
Overigens doen we kleine dingen (lamp vervangen, nieuwe simpele douchekop nadat de oude eraf is gedonderd, plint vastlijmen) gewoon zelf, dat is sneller en makkelijker dan via de huisbaas. Zolang het maar een paar dollar kost maakt me dat niet uit.
Terug in Texas!
- USA2004
- Amerikakenner
- Contacteer:
Als je air conditioning hebt, en ik hoop dat je dat hebt in Texashemmie schreef:Hier min of meer zoals Dimona, al regelt de huisbaas wel zelf reparaties ed. We hebben ook een huis van pas 5 jaar oud, dus veel onderhoud is er niet nodig. Geen idee of er filters vervangen moeten worden![]()
Dimona en Hemmie, als jullie ooit naar Michigan willen verhuizen, mag je bij mijn een huis komen huren. Jullie lijken mij de ideale huurders

Ja, die filters in de AC hebben we wel een keer (zelf) vervangen. Zou weer moeten denk ik, maar aangezien we toch snel gaan verhuizen laten we het maar even.
Terug in Texas!
Net even met de man over gehad, maar blijkbaar hebben we een pak van die filters in huis en vervangt hij ze om de zoveel maanden. Totaal nieuw voor mij 
Haha... toch fijn dat jullie er in ieders geval qua filters goed bij zitten Dimona 
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht