Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

96,1 FM

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Coyote schreef:

Mijn favoriet is 102.7 KIIS-FM uit Los Angeles. De ochtendshows die ze maken zijn geweldig. Vaak neem ik die op via de pc (ik heb daar een speciaal programma voor die de uitzending in MP3-formaat opslaat) en zet ze daarna op CD of DVD zodat ik ze ook in de auto kan beluisteren. 8)

Roland

Hoi Roland,
Heb net even op internet gebrowed maar kon niet zo snel 1,2,3 een programma vinden om radio broadcast op te nemen op de PC. Heb je misschien wat tips of heb je het programma tje zelf ontwikkeld?

Groetjes,
Susanne
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

suebrons schreef:Hoi Roland,
Heb net even op internet gebrowed maar kon niet zo snel 1,2,3 een programma vinden om radio broadcast op te nemen op de PC. Heb je misschien wat tips of heb je het programma tje zelf ontwikkeld?
Hoi Susanne,

ik gebruik voor het opnemen van radio broadcast het programma Replay Radio. Je kunt eerst een demo downloaden waarmee je ook (ik meen tot max. 1 uur) op kunt nemen.

Dit programma heb ik 1,5 jaar geleden gekocht (via internet) en het bevalt me prima.

Succes ermee!

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
suebrons
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door suebrons »

Dank je. Ik ga het meteen proberen.

Groetjes,
Susanne
Xerxes
Amerikafan

Bericht door Xerxes »

doreennicole schreef:was je niet in Area 51 of de Twilight Zone aan het rijden?

maar de vraag heeft toch tot wat goede tips geleid over Amerikaanse radiozenders.

Ik doe het de andere kant uit en luister regelmatig naar FunX, mijn favoriete station in NL. Zeker omdat ik hier niet zo een, twee drie multiculti muziek zal horen, stel ik het erg op prijs. En ik hou mijn connectie met multicultureel Nederland en wat er allemaal in NL gebeurt op breder vlak.

wat zouden we toch doen zonder Internet?
voor Multicultureel kijk of de universiteiten in Seattle niet een radio station hebben, hier in L.A. (Southern CA) hebben we nl. KCRW een fantastische zender met vele soorten muziek, National Public Radio en interessante soorten muziek, bv. Chocolate City (Soul/rap/hiphop non commercial), alternative music, etc.) KCRW wordt uitgezonden van de community college waar ik vroeger naartoe ging Santa Monica College:
http://www.kcrw.com/
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
ejb
Amerika-ontdekker

Bericht door ejb »

En mocht KCRW niet uitzenden wat je op dat moment wilt is er KPCC, Sounthen California's andere Public Radio, meer spraak, minder muziek, zie http://www.scpr.org/.

Ben zelf gewoon KCRW subscriber (met fringe benefits card ;-)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer