Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kan ik Taco Bell kruiden kopen in Nl, België of Duitsland?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

MMmm ik ben nu ook wel benieuwd.. ben gek op tortilla's ....
Zelf bak ik altijd kipfilet en doe daar een Indische kruidenmix "rendang" bij... Lekker pittig, met creme fraiche Yummie ....

Volgende keer ook maar eens uitkijken naar deze taco bell seasoning ..
Sandy
maartena
Amerikafan

Bericht door maartena »

Hmmm....

Ik mag wellicht enigzins verwend zijn in California, waar verse Avocado's aan de bomen groeien, en waar 35% van de bevolking uit Mexicanen bestaat..... maar dan is die Taco Bell mix toch wel weer heel amateuristisch ;)

Taco "Hell" zoals het hier ook wel heel liefjes genoemd word is natuurlijk ook fast food, en alhoewel je met de kruidenmix natuurlijk vers vlees en verse groenten toevoegd..... maak ik toch liever mijn mexicaanse gerechten met andere kruiden. Ik gebruik zelf wel een Lawry's mixen voor taco's en fajita's.

Overigens, kijk als je Avocado's koopt goed waar ze vandaan komen. De Israelische Avocado's smaken namelijk anders dan de Californische (net als er verschillen zijn tussen sinaasappels en appels uit verschillende landen), en zijn minder geschikt voor Guacamole bijvoorbeeld. Zoek naar "Hass" Avocado's uit California, die zijn daarvoor het beste geschikt.

En ja, die tip komt direct van mijn vrouw die ook 4 jaar in Nederland heeft gewoond ;)
"I reject your reality, and substitute my own!"
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Dat geldt voor alles denk ik. Wij hebben familie in Canada die wel eens die voorverpakte haring kopen en die zijn er gek op.
Hier in Nederland koop ik dat nooit, haal ze wel bij de visboer.
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Jasmino schreef: Ik vind het echt superheerlijk! Het recept is heel gemakkelijk: je bakt gewoon kipfilet, en je maakt de kruiden aan zoals op de verpakking staat. Dat voeg je bij de kip, et voilà....... Daarbij serveer ik dan wokgroente en salsa, en kaas, en guacomole, en sour creme en natuurlijk de tortillas. Mjammie............ Ik vind deze mix de lekkerste die ik ooit heb geproefd!
Klinkt goed, ik denk dat we toch maar eens met z'n allen bij jou moeten komen proeven. :lol:
Carola
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Wij gebruiken beef skirt steak, die we in reepjes snijden en dan eerst een kwartiertje marineren in die kruiden. Dan bakken met reepjes ui en paprika. Tortilla's warm maken, vlees, hele fijne reepjes ijsbergsla, stukjes tomaat, geraspte kaas en sour cream erop, dichtvouwen en eten, mmmm....
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

maartena schreef:maar dan is die Taco Bell mix toch wel weer heel amateuristisch ;)

<knip>

Ik gebruik zelf wel een Lawry's mixen voor taco's en fajita's.
Ik begrijp het verschil niet zo..... Alleen omdat er Taco Bell opstaat? Een mix is toch een mix? Het zijn gewoon kruiden. Waarom is een taco bell mix dan amateuristisch?

Ach ja, dan is het maar amateuristisch, het is tenminste wel lekker!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

FCRMteB schreef: Klinkt goed, ik denk dat we toch maar eens met z'n allen bij jou moeten komen proeven. :lol:
Carola
Jullie zijn van harte welkom! Kunnen we gelijk een feestje bouwen :beerchug:

:dance:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

hey Jacqueline,

Heb een seasoning mix van Taco Bell gevonden hier, maar het is niet de Fajita-, maar de Taco Seasoning.... Is dat ook goed?

Ik kan een stapeltje voor je meenemen volgende maand als ik naar NL kom, laat maar weten.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

PeeJay schreef:hey Jacqueline,

Heb een seasoning mix van Taco Bell gevonden hier, maar het is niet de Fajita-, maar de Taco Seasoning.... Is dat ook goed?

Ik kan een stapeltje voor je meenemen volgende maand als ik naar NL kom, laat maar weten.

/PeeJay
Haha, ja die heb ik ook gevonden hier bij Walmart. De fajita mix hadden ze daar niet. Zal nog eens bij andere supermarkten kijken....
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

PeeJay schreef:hey Jacqueline,

/PeeJay
houstonwehaveaproblem schreef:Haha, ja die heb ik ook gevonden hier bij Walmart. De fajita mix hadden ze daar niet. Zal nog eens bij andere supermarkten kijken....
Hoi Peejay en Houstonwehaveaproblem,

Allereerst heel erg bedankt voor de moeite, maar helaas dat zijn niet de goede kruiden. Ze zijn wel lekker hoor, maar lijken heel erg op de kruiden die we hier in NL ook gebruiken voor de taco's. De kruiden die ik echt mis en die ik het liefst wil hebben, zijn de fajita kruiden...... Ik ben een beetje kritisch.........

Mocht je nog de goede kruiden tegenkomen, dan houd ik me uiteraard aanbevolen!

Leuk trouwens dat je naar NL komt volgende maand. Ga je NL nog bekijken op een toeristische manier, of ga je alleen op familiebezoek?

Groetjes, en nogmaals bedankt,
Jacqueline
Winston Churchill

PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Hoi Jacqueline,

We gaan gewoon verder met zoeken hoor. Ik doe boodschappen in verschillende winkels, dus je hebt nog kans... :)

Ja vakantie naar NL is voornamelijk familie bezoek, maar deze keer gaan we ook naar een WK wedstrijd, USA-Tsjechie. En natuurlijk wat toeristische trips, we plannen voor volgende maand bezoek aan Rotterdam haven, Maastricht met mergelgrotten, Vaals, Margraten, Waddenzee en misschien Volendam/Alkmaar. Dit is al weer onze 4e trip naar NL.

Laat je weten als ik voor die tijd de Fajita mix nog vind.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

en misschien Volendam/Alkmaar
Alkmaar kan ik je aanbevelen PeeJay. Wij hebben er gisteren even gewinkeld en vooral bij mooi weer is het er erg gezellig met al die terrasjes en grachtjes.

Marjon
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

PeeJay schreef:we plannen voor volgende maand bezoek aan Maastricht met mergelgrotten, Vaals, Margraten,
/PeeJay
Je zit dan bij ons in de buurt.
Heb je zin in koffie, je bent van harte :welcome: bij ons
groetjes van Carola
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Marjon, is de kaasmarkt elke dag in Alkmaar, dat is nl. wat mijn vrouw graag wil zien en waarom we ook naar Alkmaar zouden gaan.

Bedankt Carola, heb altijd wel zin in koffie (met Limburgse vlaai :wink: ), we doen de dagtochtjes waarschijnlijk met mijn ouders/zussen. Ik denk niet dat je de hele familie over de vloer wil.

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik vind Alkmaar ook een erg gezellig stad. De kaasmarkt is trouwens alleen op donderdag! En ik dacht ook alleen nog in de ochtend ...
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi PeeJay, de kaasmarkt is elke vrijdagochtend van 10.00 tot 12.00.
zie: http://www.alkmaar.nl/reindex.asp?FileN ... markt.html
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit geweest ben, het komt er maar steeds niet van.

Marjon
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

PeeJay schreef:Marjon, is de kaasmarkt elke dag in Alkmaar, dat is nl. wat mijn vrouw graag wil zien en waarom we ook naar Alkmaar zouden gaan.

Bedankt Carola, heb altijd wel zin in koffie (met Limburgse vlaai :wink: ), we doen de dagtochtjes waarschijnlijk met mijn ouders/zussen. Ik denk niet dat je de hele familie over de vloer wil.

/PeeJay
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch?
Koffie met vlaai staat klaar hoor.
Carola
Bart40
Amerikakenner

Bericht door Bart40 »

Jasmino schreef:
Bart40 schreef:Dat klopt maar geen idee of ze ze in Bozeman verkopen. Weet niet eens of ze daar een Wallmart hebben of iets dergelijks. Mag aannemen van wel.
We kijken wel even daar, we gaan toch de supermarkt voor wat inkopen.
Dat zou helemaal te gek zijn!
Het is niet gelukt :cry: , de Wallmart had ze even niet, was wat met de aanlevering. We kwamen daar op donderdagavond laat aan en zijn voordat we naar Yellowstone gingen op vrijdag nog even geweest maar helaas dus. In West Yellowstone zijn twee supermarkten vlakbij ons hotel maar hadden wel die kruiden maar niet van TacoBell maar van een ander merk.
Hopenlijk lukt het een ander forumlid wel.
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Ai, ook ik moet afhaken. Ik heb hier in de buurt verschillende supermarkten gehad, maar nergens hadden ze de fajita kruiden van Taco Bell. Wel de taco kruiden, maar die bedoelde je niet.
Ik hoop inderdaad ook dat er nog iemand anders is die wèl het geluk heeft om ze te vinden.
Ik zal wel mijn ogen openhouden voor je. Mocht ik ze ooit ergens tegenkomen dan is het nog zo gekocht en eventueel opgestuurd.

Sorry! :cry:
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jasmino schreef: Het gaat om deze mix:
Afbeelding
Hoi Jacqueline,

Dit plaatje heb ik gisteren uitgeprint en het zit al in mijn "draaiboek" voor onze Amerikareis die deze week van start gaat!!!

Ik zal m'n best doen om het te vinden en mee te nemen. Lukt vast wel. Enneh ... een extra lege tas is ook al ingepakt........ :wink:

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer