Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Je NL sport ook in de VS beoefenen?
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
Re: Je NL sport ook in de VS beoefenen?
ik sportte niet echt veel in NL, hier wel. Ik heb golfen een paar keer geprobeert maar heb er het geduld niet voor en vind het lichamelijk niet 'challenging' genoeg. Ook ben ik niet echt sociaal en heb altijd een hekel aan clubjes gehad (vandaar misschien dat gebrek aan sporten in NL, realizeer ik me net?). Hier doe ik veel verschillende dingen: rennen, gewichtheffen, waterskien, langlaufen, schaatsen, hiken in de bergen, atv-en in de zomer en skimobielen in de winter, kayaken en zwemmen in ons meer, ik loop iedere dag minstens 5 mile, enzovoort enzoverder.
ik vind ned in MO's idee om te gaan coachen een goede - daar hoef je zelf echt geen goede speler voor te zijn.
ik vind ned in MO's idee om te gaan coachen een goede - daar hoef je zelf echt geen goede speler voor te zijn.
- Bandido
- Amerika-expert
Ik heb precies hetzelfde, ik heb daarom altijd een broertje dood gehad aan teamsporten. Ik hou wel van mensen om me heen, maar alleen als ik dat wil, en al helemaal niet op gezette tijden voor een sport. Gelukkig zijn er natuurlijk ook genoeg voorbeelden van sporten die je individueel kunt doen.dutchie_in_boston schreef:heb altijd een hekel aan clubjes gehad (vandaar misschien dat gebrek aan sporten in NL
"Keep Georgia On Your Mind"
Misschien is coachen of fluiten inderdaad een goede. Weet niet of ik het goed heb gelezen, maar dacht dat je doel was je in LA te vestigen. Zelf doe ik naast bedrijfshockey al heel lang aan wind- en golfsurfen. Het leuke van deze sporten vind ik de sfeer die hier over het algemeen heerst. Tuurlijk sta je alleen op het surfboard maar iedereen is aardig en zal je helpen, de sfeer is uitermate relaxed. Heb al in vele landen gesurft en eigenlijk louter positieve ervaringen. Door de sfeer krijg je lsnog een goed gevoel zonder dat je verplichtingen hebt...
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 7261 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf