Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

wat is er op tv?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
SemJes
Amerika-expert

Re: wat is er op tv?

Bericht door SemJes »

Iets te snel gelezen :oops: De prijsverhoging tov eerder dit jaar blijft dus. Wij houden het alleen maar bij streaming in ieder geval..
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik geloof dat wij de bedoeling hadden per 1 september het DVD deel op te zeggen, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dit nog niet gebeurd is :lol: We willen in ieder geval ook alleen maar streaming houden, en voor DVD's naar redbox. We hebben binnen een mijl van ons huis vier of vijf verschillende redbox lokaties, dus dat is wel makkelijk - althans nu nog; straks zijn we afhankelijk van één lokatie, dus dan wordt de keuze ook wat beperkter...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Precarious
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Precarious »

Leuk om de ervaringen te lezen. Bedankt voor het 'waarschuwen' voor de beperkingen van netflix. :thumbup:
Maarten86
Amerika-ontdekker

Bericht door Maarten86 »

Nou het tv seizoen is gelukkig weer begonnen en heb zo een hele lijst voor je.

Bovenaan mijn lijst staan "the daily show" en "the colbert report"
Naast dat het erg vermakelijk is, geeft het me ook de meest recente ontwikkelingen op het gebied van politiek en andere nieuwswaardigheden.

Voor puur entertainment kijk ik

"Tera Nova"
"The mentalist"
"criminal minds"
"two and a half men"
"it's always sunny in philedelphia"
"modern family"
"sanctuary"

Dus voornamelijk sy fi network en comedy central en daarnaast nog een boel documentaires van discovery channel.

Het is niet veel anders in nederland maar in de us had ik echt zoiets van shit er zijn meer dan duizend kanalen maar er is letterlijk gewoon niets inhoudelijks te zien. :blink:
els70
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door els70 »

Precarious schreef:Ik ben nu 3 weken in Amerika en ben nu een beetje een gevoel te krijgen van wat er leuk is op tv en wat niet. Jersey shore is zo een beetje de Amerikaanse Oh oh cherso. Vind het zeer amusante, spijtige is wel dat er heel wat meer reclame is dan in België en dat ze het verschillende keren uitzenden per dag op Mtv. Criminal minds is ook wel leuk

Naar welke Amerikaanse tv kanalen kijken jullie? Wat zijn jullie favoriete tv programma's?

Wat mij dadelijk opviel aan de Amerikaanse tv. Is dat er alleen maar mensen die het Amerikaans accent hebben aanbod komen op de tv zenders. Al diegene die immigreren naar de VS en dat zijn er toch wel heel veel met een buitenlands accent , die zie je haast nooit op tv, in spelletjes, nieuwsuitzendingen enzovoort..
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik vind niet dat je dat kan stellen, Els. Er zijn hier genoeg Amerikanen met accenten op tv. Wat je je goed moet realiseren is dat bijvoorbeeld NBC in Kansas City een hele andere zender is dan NBC in NYC. Het zijn local affiliates en de nieuwsuitzendingen e.d. worden dus lokaal geproduceerd. Als er in een gebied veel mensen van Mexicaanse afkomst wonen, zullen deze ook meer in het nieuws zijn. Ben je in een voornamelijk blanke gemeenschap, dan zal daar de focus liggen.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Wij kijken bijna nooit naar de grote zenders, zoals NBC, ABC, FOX etc...
Meestal kijken we naar A&E of History, naar programma's als: Pawn Stars, American Pickers, Storage Wars of Swamp People erg vermakelijk...
Ik ga er niet voor zitten en heb geen idee wanneer de nieuwe afleveringen zijn, meestal kijken we de herhalingen of gebruiken we 'on demand' om programma's te(rug) zien.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Het Nieuwe seizoen is weer begonnen.

Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer