Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Max in alle staten

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Hallo
Ik had het verkeerd. In alle staten wordt wat ruimer bedoeld. Het kan dus van alles betekenen. Ik begrijp verder niet waarom er zo afgegeven word op dit programma. Het maakt mij niet uit of het commercieel is. Daar zijn ze in Amerika ook niet vies van. Politiek is het ook niet. Er word alleen maar wat extreme dingen getoond die ik als ik in Amerika ben helaas nooit tegen kom. Het ligt er dus maar aan hoe bevooroordeeld en vanuit welk gezichtspunt je naar zo’n programma of de info over het programma kijkt.
Ik ga straks nog even bij het wereldkampioenschap sjoelen in Barneveld kijken. :D
Harm
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Off topic, maar ik moet het gewoon vragen ;). Harm, hoeveel landen doen mee aan dat "wereld"kampioenschap? Of is het net als het "wereld"kampioenschap voor football en baseball hier, waar alleen de VS (en met baseball ook Canada) aan meedoet? Goh, sjoelen, mijn vader heeft nog een sjoelbak, moeten we inderdaad weer eens spelen. Veel plezier!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
marcuscj
Amerikakenner

Bericht door marcuscj »

Petra, it is the Worldseries for Baseball and the Superbowl for Football and not the Worldchampionships.
Just my $.02 worth.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Marcus, ik weet natuurlijk, dat het de Superbowl heet, maar het heette tot 1970 het world championship football en wordt vaak in de media nog zo genoemd (http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Super%20Bowl). Ook de term "Worldseries" doet denken, dat de hele wereld mee doet. Ik vind dat gewoon grappig, verder niets mis mee. Het lijkt me dat er bij sjoelen ook niet tientallen landen op komen dagen ;).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

Ik schaam me kapot :oops: , of topic het was geen wereld maar nationaal kampioenschap, en ik ben er nog niet geweest ook. De auto was in gebruik door een van de kids, dus ben ik maar weer achter de PC gaan zitten. Ik hou wel van dit soort dingen zeker als ik ze onverwachts tijdens mij vakantie tegen kom. Zoals bv de wedstrijd zandkastelen bouwen op het strand van Treasure Island en het eetfeest dat er bij schijnt te horen.Met veel gezette Amerikanen. Of op hetzelfde strand een wekelijkse trommel sessie van jonge en oude trommelaars. Max zoekt het op, en ik vind het leuk. :D
gr
Harm
Gernand
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Gernand »

hdeweert schreef:Ik begrijp verder niet waarom er zo afgegeven word op dit programma.
Het maakt mij niet uit of het commercieel is. Het ligt er dus maar aan hoe
bevooroordeeld en vanuit welk gezichtspunt je naar zo’n programma of de
info over het programma kijkt.
Harm
Als èèn van de weinige keren ben ik het nu met harm eens (no offense)

Gernand
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door rene.jager »

Ik schijn er toch ook een beetje met andere ogen naar te kijken dan de rest. Als Max Westerman op TV komt, ik heb verder niets met de persoon Westerman, gaat het over Amerika en ben ik dus geïnteresseerd.
Ik kijk wel door de reportages heen. Ik probeer altijd weer wat van de omgeving op de achtergrond te ontdekken. :!:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer