Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto's van Nederamerikanen

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Auto's van Nederamerikanen

Bericht door ned in MO »

Mack schreef:Gelukkig hoef je niet in Amerika te wonen om de Amerikaanse eer hoog te houden...

Afbeelding

Maar het is vreemd dat Europeanen stiekem gek zijn op Amerikaanse auto's, terwijl Amerikanen het liefst Europeanen hebben. Heel grof genomen dan. Iets met het gras dat groener is, denk ik.
We willen wel graag een europeaan hier rijden maar dan niet met miezerig 4 cilindertje en 100 pk :lol:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

ned in MO schreef:We willen wel graag een europeaan hier rijden maar dan niet met miezerig 4 cilindertje en 100 pk :lol:
Hey now, de mijne heeft ook maar vier cilindertjes - maar wel met 200 pk en een turbo...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Stan.Gobien schreef:Valt op dat nederamerikan dikwijls een volkswagen hebben :lol:
Nope, hier 2 'yanken' voor de deur:

- ikke: Ford Explorer Sport Trac
- vrouwlief: Chevy Equinox

En toen ik een aantal jaar geleden hier aankwam ben ik begonnen met een 10 jaar oude Dodge Neon, helaas werd ie het slachtoffer van een 'road hog'...dat was jammer want zelfs de airco deed het nog...
:evil:
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Wij hebben twee BMW motoren. Telt dat ook? :wink: Natuurlijk is 1 BMW motor al 2x zoveel plezier als 1 volkswagen, dus we hebben eigelijk 4 volkswagens... En als ik een HD kado zou krijgen zou ik 'em meteen verkopen, en er iets leuks van kopen :D
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Hear hear :clap: Volgens jouw berekening hebben wij er dan ook 4 :mrgreen:
Voorheen hadden wij hier ook twee BMW's
Hebben de mijne onlangs ingeruild voor een "luie" motor (waar ik erg mee in mijn hum ben) , maar mijn man heeft zijn 1200GS nog steeds.
Ik had een CS. Zo mooi....
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Maar toch, volkswagen aan de leiding lijkt het.
Pas op goede wagens hoor. Ik zelf rijd met een passat, het is wel niet de mijne, is een firmawagen.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

He Tedje, ik rijd nog steeds heel tevreden rond in mijn (destijds nieuw gekochte) 1996 Dodge Neon Sport. Het rijdt fantastisch ! en een lekker grote achterbak. Alles werkt nog prima, behalve nou net de airco ! die lekt, en het is een vrij prijzige reparatie.
Ik heb 21159 miles op de teller staan - inderdaad, leuk autootje van oudere dame, niet teveel mee gereden, heeft altijd in een garage gestaan !
Fisherman
Amerikakenner

Bericht door Fisherman »

Wij hebben een Amerikaan en een Duitser! Een Dodge Durango voor mij en een BMW X5 voor de vrouw.

Toen ik hier kwam wonen heb ik de eerste 3 jaar met een 94 Mercury Grand Marquis rondgereden. Ik heb daar met veel plezier in gereden,ik vond het een hele fijne auto!
Ik heb sinds bijna een jaar een 08 Durango en hij bevalt me prima maar ik vind hem alleen wat te klein,ik gebruik hem namelijk ook voor mijn werk en heb dat ding afgeladen met gereedschap etc.
Er is een grote kans dat ik hem dit jaar alweer inruil voor een nieuwe werktruck (wil graag een Ford F-250 Super-Duty met een crew cab and 8 ft bed).

Afbeelding

Afbeelding
"It's Great to be Here. It's Great to be Anywhere." Keith Richards
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Fisherman schreef: inruil voor een nieuwe werktruck (wil graag een Ford F-250 Super-Duty met een crew cab and 8 ft bed).

Volgende truck hier word een RAM longhorn edition :thumbup:

http://www.allpar.com/trucks/ram/laramie-longhorn.html
DixieChick
Amerika-expert

Bericht door DixieChick »

Wij hebben een Honda en een Dodge truck. Ik zou heel graag (weer) een Volkswagen hebben, maar voor onderhoud zou ik dan best een eindje moeten rijden, en daar heb ik niet zo'n zin in. Het zal ook nog wel even duren voordat ik aan een nieuwe auto toe ben. Mijn Honda is 3.5 jaar oud, en heeft 130 000 mijl op de teller staan - de planning was om dat te verdubbelen voordat-ie de deur uitgaat. Manlief is wel echt toe aan een nieuwe truck, en we zitten te kijken naar een Ford. Of misschien toch een SUV, maar dat vind ik eigenlijk niet stoer genoeg..hihi
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

DixieChick schreef:en we zitten te kijken naar een Ford. Of misschien toch een SUV, maar dat vind ik eigenlijk niet stoer genoeg..hihi

Dan is dit misschien de oplossing
Afbeelding
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

DixieChick schreef:Of misschien toch een SUV, maar dat vind ik eigenlijk niet stoer genoeg..hihi
Maar het is wel praktischer. Wij zaten ook te denken aan een truck, maar tenzij je er een neemt met een achterbank (wat wij niet van plan waren), dan is het toch wel onhandig dat er maar twee mensen in kunnen. En in een SUV kun je wel een heleboel meenemen, en als het nodig is kun je ook passagiers meenemen die dan nog een beetje ruim kunnen zitten. Als we ooit een huis hebben waar wat meer ruimte omheen is zullen we wel een oude truck kopen als derde auto.
"Keep Georgia On Your Mind"
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Probeer dit maar eens met SUV :mrgreen:

Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Auto van mijn vrouw

Afbeelding
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Texas Boy schreef:Probeer dit maar eens met SUV :mrgreen:

Afbeelding
Hahaha, die is goed! :clap: Ik durf trouwens te wedden dat sommige van mijn rural Georgian collega's dat weleens hebben geprobeerd. :wink:
"Keep Georgia On Your Mind"
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

Hier zijn mijn Toys :clap:

Ford F-250 Turbo Diesel

Afbeelding

Chrysler Sebring Convertible

Afbeelding

Honda RC51 Racing

Afbeelding

Yamaha Midnight Venture

Afbeelding
bergmeid
Amerika-ontdekker

Bericht door bergmeid »

Hier in Colorado hebben wij een zomerwagen (Toyota Camry), en een winterwagen (Jeep Cherokee - 4WD met sneeuwbanden uiteraard).
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

@Texas Boy -> prachtige auto heeft je vrouw! Hij's zo mooi dat ik er denk ik niet eens in zou durven rijden ... veel te bang dat er een krasje op komt. :lol:
Afbeelding
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Ik heb een Honda Odessey, handig met een kudde kinderen. Manlief heeft een Jaguar en een stokoud Dodge busje van z'n moeder. Dat busje heeft niet eens genoeg gordels voor het hele gezin maar toch moet ik elke keer glimlachen als ik het zie staan. Ben ik meteen in gedachten even 'thuis' bij m'n schoonouders. Wisten jullie trouwens dat het mogelijk is om een llama in zo'n busje te proppen? Schoonpapa had een keer problemen met de cattletrailer en bedacht toen dat hij ook best schoonmama's busje kon gebruiken :lol:
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Foto's en dan het liefst van het busje :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer